Prema istraživanju gemiusAudience za listopad 24sata.hr je zauzeo čelnu poziciju po posjećenosti hrvatskih web stranica. Za to su zaslužni naši vjerni čitatelji!
Hvala na povjerenju: 24sata.hr je najčitaniji hrvatski portal!
Nakon nekoliko mjeseci konstantnog rasta broja stvarnih korisnika, portal najtraženijih hrvatskih dnevnih novina 24sata u listopadu je postigao novi rekord. Čak 926.565 korisnika posjetilo je našu stranicu čime je ona svrstana na vodeću poziciju u hrvatskom digitalnom prostoru, ostavivši iza sebe index.hr, net.hr i tportal.hr.
POGLEDAJTE REZULTATE ZA LISTOPAD
- Ovaj je rezultat potvrda višegodišnjeg rada i truda cijele redakcije. Svakodnevno nudimo najviše informacija i zanimljivog sadržaja, a čitatelji su to prepoznali i nagradili nas svojom vjernošću - na čemu im od srca zahvaljujemo, izjavio je Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr
Sadržaj prema željama čitatelja
Čitatelji su prepoznali naš trud i nagradili nas svojom vjernošću - na čemu im od srca zahvaljujemo, izjavio je Hrvoje Dorešić
Redakcija portala je, uz podršku odjela razvoja, prodaje i marketinga, tijekom godine pokrenula niz zanimljivih i inovativnih projekata koji su našli svoju publiku.
Veliki broj čitatelja tako svakodnevno prati rubriku Show, a poseban je interes ovo ljeto izazvao naš natječaj za sudjelovanje u snimanju spota za Severininu 'Italianu'.
Najčitanija rubrika je ipak News koji donosi aktualne vijesti iz Hrvatske i svijeta - live članak o superoluji Sandy dosad je najčitaniji članak na 24sata.hr.
Lifestyle prate prvenstveno žene, a poseban interes ovog je ljeta i jeseni izazvao natječaj za Najljubimce te specijal sa video-receptima za ukusne delicije. Tu su i rubrike Sport, Fun, Reporteri i brojni drugi zanimljivi sadržaji koje naši čitatelji vole.
- Novi sadržaj kreiramo slušajući želje čitatelja, što je ključ našeg uspjeha. Svakodnevno pratimo njihove reakcije, komuniciramo s njima kroz naše facebook i twitter profile i na taj način se trudimo objaviti vijesti, zanimljivosti, savjete i alate koji su u skladu s njihovim interesima. Inovativnost nam je također vrlo bitna pa kontinuirano pratimo svjetske trendove i pokušavamo ih prenijeti na hrvatsko tržište - primjerice, prvi smo izradili news aplikaciju za Windows telefone te mobilni portal u html5 tehnologiji, naglašava Matejka Paladin, voditeljica marketinga digitalnih izdanja Styrije.
Naše aplikacije za iPhone, Android i Windows telefone preuzelo je više od 350.000 pojedinaca, a mobilni portal mjesečno prati više od 130.000 Hrvata. Uz novine i televiziju, ove dvije platforme ostvaruju viziju 24sata: Sadržaj dostupan svakome, u svako doba, gdje god se nalazili.
Styria digitalna grupa: Lider na tržištu
Želja nam je, zajedno s ostalim medijskim igračima, konstantno razvijati hrvatsko digitalno tržište kako bi ono išlo ukorak sa svjetskim trendovima, izjavila je Sanda Lončar, članica Uprave
I ostali portali Styria-grupe su ostvarili značajni porast posjećenosti u listopadu te zajedno dosežu do čak 66,20% % tj. gotovo 1,5 milijuna hrvatskih internet korisnika. Ovaj podatak Styriu smješta daleko ispred konkurenata kada se radi o dosegu.
- Ponosna sam na svoj tim i ljude koji svakodnevno stvaraju 24sata.hr, poslovni.hr, vecernji.hr i naše specijalizirane portale. Značajno ulaganje u digitalne platforme dio je Styrijine strategije, a ovakvi odlični rezultati dokaz su da idemo u ispravnom smjeru. Želja nam je, zajedno s ostalim medijskim igračima, konstantno razvijati hrvatsko digitalno tržište kako bi ono išlo ukorak sa svjetskim trendovima, izjavila je Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje 24sata i Večernjeg lista.
Poslovni.hr: Rekord nakon redizajna
Osim 24sata.hr koji je na liderskoj poziciji po prvi puta, veliki je uspjeh u listopadu ostvario i naš poslovni.hr. U prvom mjesecu nakon redizajna ostvarena je rekordna čitanost od čak 235.916 stvarnih korisnika. Poslovni.hr ovim rezultatom potvrđuje uspjeh redizajna te svoju lidersku poziciju u kategoriji poslovnih stranica.
U istraživanju gemiusAudience sudjeluje preko 150 web stranica, a ono je postalo standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi www.audience.com.hr.