To je to što me zanima!

Hyundaijev hrabar i uspješan potez: i30 Fastback na testu

Novi Fastback donosi mnogo više emocija, a pritom ne zapostavlja praktične strane auta i ima samo prednosti u odnosu na kompaktnog brata i30
Vidi originalni članak

Atraktivan, sportski i istodobno elegantan dizajn tjera prolaznike i ostale vozače da okreću glavu za ovim automobilom. Tako je uglavnom bilo tijekom našeg testa.

Novi i30 Fastback bio je glavna zvijezda gdje god smo se pojavili. Izgleda vrhunski, ima jednako mjesta u unutrašnjosti kao obični i30 i donosi nešto veći prtljažnik. Dakle, u odnosu na kompaktnog brata i30 ima samo prednosti. Osim što dobro izgleda, auto se vrhunski vozi. Vožnja je poput njegova izgleda, kombinacija sportske “nategnutosti” i elegantnoga komfornoga krstarenja, nešto što podsjeća na tipične GT automobile na koje se i Fastback ugledao. Benzinski motor se tu savršeno uklapa. Vrlo je uglađen i miran, a kad treba, može dobro potegnuti. Potrošnja goriva je tijekom testa iznosila 7 l/100 km u mješovitoj vožnji. Oduševila nas je i luksuzna oprema automobila te vrhunski odnos uloženog i dobivenog. 

Klasičan i30
U unutrašnjosti se Fastback samo po sitnim detaljima razlikuje od klasičnog i30. Kvaliteta je vrhunska.

Infotainment
Jedan od najboljih sustava u klasi na tržištu. Intuitivan i bogat funkcijama i ima besplatno doživotno ažuriranje navigacije.

Atraktivan
Kod i30 Fastbacka je svaki dizajnerski detalj promišljen. Automobil je iz svakoga kuta  atraktivan i na cesti privlači pažnju.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1425 kg
dimenzije: 446x180x143 cm
obujam: 1353 ccm
snaga: 103 kW/140 KS  
0-100 km/h: 9,2 s
najveća brzina: 208 km/h
potrošnja: 5,7 l/100 km
cijena: 179.665 kn (testni model)   129.990 kn (osnovni model)

Testirani i30 Fastback 1.4 TGDI u opremi ima 16” grijana i hlađena sjedala presvučena kožom, električno podešavanje vozačkog sjedala, dodirni zaslon 8” s navigacijom, 17” alunaplatke, LED prednja svjetla...

Idi na 24sata

Komentari 136

  • Baketin 12.10.2018.

    Sramotno je kopirati konkurenciju na ovaj način. 90% ovog azijca je iskopirano od novog Ford Focusa, bez imalo srama i stida. Bolesnici.

  • DoN0812 26.09.2018.

    U zadnje vrijeme mi je samo postalo bitno da se ne kvari, cak mi niti potrosnja nije problem, ali kada ti auto izbije svaki mjesec par stotina kuna, nema bas nekog velikog smisla posjedovati ga. Autic je lijep, samo da se ne kvari i pun pogodak.

  • rabljeni vw i rabljeni audi 26.09.2018.

    Jozo voli zapadni sistem :D di mu se gura skupa roba :D pa plati ak si kmet hshah svoje najkice 800 cuna xD a r..tarda

Komentiraj...
Vidi sve komentare