To je to što me zanima!

Ima potpuno novi stražnji kraj, ali to nije sve kod novog Yarisa

Ovo je drugi veliki redizajn ovog Yarisa, a Toyota je promijenila više od očekivanog. Yaris je sada udobniji, tiši i bolje se vozi, a proširila se i lista opreme
Vidi originalni članak

Koliko se redizajnirani Yaris promijenio u odnosu na prethodni, vidljivo je već u izgledu. Stražnji dio potpuno je nov, a tu je i jedan svježi motor.

Dosadašnji 1,33-litreni benzinac mijenja novi 1,5-litreni sa 111 KS. To je ujedno top motor u Yarisu, dok ostatak ponude čini 1-litreni benzinac sa 68, dizel s 90 i hibridni Yaris sa 100 KS, koji čini i najveći udio prodanih Yarisa na europskom tržištu.

Kod nas bi ipak nešto popularniji trebao biti klasični benzinac. Zahvaljujući promjenama, Yaris je udobniji, tiši i bolje se vozi, a lista opreme se proširila. Nude se i LED prednja svjetla, poboljšana multimedija i raznovrsni sigurnosni sustavi. U ponudi je pet razina opreme, karoserija s trojim ili peterim vratima, dvobojne kombinacije i mnogo mogućnosti individualizacije. Osnovni model stoji 83.200 kuna, a hibrid 109.900 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 110

  • komentator s marsa 04.06.2017.

    straga je sasvim uredu ali da su ga izbacili 2005.

  • Odvjetnik diniMal 30.05.2017.

    ha ha ha ha koje ruganje ha ha ha majko mila kakva taraba.

  • Hrvat1995 29.05.2017.

    Pa draga toyota opet niste stavili potporu za lakat osim one glupe male štangice , unutra identican ko prosli nista novo cak i ruzniji...

Komentiraj...
Vidi sve komentare