To je to što me zanima!

Insignia na testu: Veliki Opel koji obara s nogu i budi emocije

Nova Insignia već na prvu ostavlja upečatljiv dojam te nesumnjivo predstavlja najnapredniji i najbolji proizvod ove njemačke tvornice u povijesti
Vidi originalni članak

Izuzmemo li premium proizvođače, u srednjoj klasi danas nema automobila koji izgleda tako impresivno kao Insignia.

Ova klasa više nije popularna kao nekad i konkurencija je manja, no to nije spriječilo Opel da razvije automobil koji već na prvu ostavlja upečatljiv dojam te nesumnjivo predstavlja najnapredniji i najbolji proizvod ove njemačke tvornice u povijesti. Ono što izgled nagovještava, Insignia u praksi ispunjava.

Ovo je izuzetno komforan automobil pun luksuza i modernih tehnologija koji je, uz to, vrlo dinamičan u vožnji. S 490 centimetara spada među najduže automobile u srednjoj klasi (duža je čak i od Superba), a to u kombinaciji s velikom širinom i čak 4 cm nižom siluetom nego kod prethodnika rezultira linijom koja više podsjeća na coupe nego na klasičnu limuzinu. Ipak, takve proporcije se ne odražavaju najbolje na prostranost. Mjesta na stražnjoj klupi ima u izobilju, na razini najboljih u klasi, no zato je prtljažnik s 436 litara ispod prosjeka klase.

Unutrašnjost je prava oaza luksuza, da ne vidite znak na upravljaču lako biste ovaj auto strpali u kategoriju premium proizvoda. Sjedala su presvučena najfinijom kožom, grijana, hlađena, električno se namještaju i imaju navigaciju. Tu je i veliki zaslon s navigacijom, sustavom kamera od 360 stupnjeva, head up zaslon s projekcijom na vjetrobran i odličan Bose audio sustav. Sve se ovdje doima kao u premium klasi, kvaliteta materijala, izrada, pa čak i miris.

U pogledu vožnje, Insignia je toliko napredovala da sad spada među najbolje u klasi. Ovjes je sposoban za ekstremne napore, i u pogledu udobnosti i u pogledu dinamične vožnje. Zato se u testirani auto dobro uklapa snažni dizelski motor sa 170 KS i 400 Nm okretnog momenta koji Insigniji omogućuje sportska ubrzanja i uvjerljivu maksimalnu brzinu. Dodatni plus dinamici je i izravan upravljač, a masa koja je smanjena za čak 175 kilograma u odnosu na prethodnu Insigniju zaista se osjeti u praksi. Povrh svega, tu je mogućnost odabira programa vožnje koji utječu na ovjes, upravljač i gas. Testirana Insignia nije jeftin automobil, no svakako nudi odličnu vrijednost za uloženi novac.

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1582 kg
dimenzije: 490x186x146 cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 125 kW/170 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
najveća brzina: 226 km/h
potrošnja: 5,2 l/100 km
cijena: 298.289 kn (testni model) 230.675 kn (bezdoplata)     

Testirani Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI Dynamic u opremi ima presvlake sjedala od kože, 20” naplatke, led matrix svjetla, adaptivni tempomat, prilagodljivi ovjes, bose audio, grijani upravljač...     
 

Idi na 24sata

Komentari 68

  • alcapone123 07.12.2017.

    Opel je jedno od najvećih smeća njemačke autoindustrije i to ne samo u njemačkoj nego na planeti!

  • 07.12.2017.

    Mazda 6 u svakom slučaju.

  • Der Kommissarrr 06.12.2017.

    Ovo valja pod uvjetom da ga dobiješ, ako daš 240 000 kn za ovo onda si umobolan

Komentiraj...
Vidi sve komentare