Obavijesti

Tech

Komentari 68

Insignia na testu: Veliki Opel koji obara s nogu i budi emocije

Insignia na testu: Veliki Opel koji obara s nogu i budi emocije
9

Nova Insignia već na prvu ostavlja upečatljiv dojam te nesumnjivo predstavlja najnapredniji i najbolji proizvod ove njemačke tvornice u povijesti

VIDEO

Izuzmemo li premium proizvođače, u srednjoj klasi danas nema automobila koji izgleda tako impresivno kao Insignia.

Ova klasa više nije popularna kao nekad i konkurencija je manja, no to nije spriječilo Opel da razvije automobil koji već na prvu ostavlja upečatljiv dojam te nesumnjivo predstavlja najnapredniji i najbolji proizvod ove njemačke tvornice u povijesti. Ono što izgled nagovještava, Insignia u praksi ispunjava.

Ovo je izuzetno komforan automobil pun luksuza i modernih tehnologija koji je, uz to, vrlo dinamičan u vožnji. S 490 centimetara spada među najduže automobile u srednjoj klasi (duža je čak i od Superba), a to u kombinaciji s velikom širinom i čak 4 cm nižom siluetom nego kod prethodnika rezultira linijom koja više podsjeća na coupe nego na klasičnu limuzinu. Ipak, takve proporcije se ne odražavaju najbolje na prostranost. Mjesta na stražnjoj klupi ima u izobilju, na razini najboljih u klasi, no zato je prtljažnik s 436 litara ispod prosjeka klase.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Unutrašnjost je prava oaza luksuza, da ne vidite znak na upravljaču lako biste ovaj auto strpali u kategoriju premium proizvoda. Sjedala su presvučena najfinijom kožom, grijana, hlađena, električno se namještaju i imaju navigaciju. Tu je i veliki zaslon s navigacijom, sustavom kamera od 360 stupnjeva, head up zaslon s projekcijom na vjetrobran i odličan Bose audio sustav. Sve se ovdje doima kao u premium klasi, kvaliteta materijala, izrada, pa čak i miris.

U pogledu vožnje, Insignia je toliko napredovala da sad spada među najbolje u klasi. Ovjes je sposoban za ekstremne napore, i u pogledu udobnosti i u pogledu dinamične vožnje. Zato se u testirani auto dobro uklapa snažni dizelski motor sa 170 KS i 400 Nm okretnog momenta koji Insigniji omogućuje sportska ubrzanja i uvjerljivu maksimalnu brzinu. Dodatni plus dinamici je i izravan upravljač, a masa koja je smanjena za čak 175 kilograma u odnosu na prethodnu Insigniju zaista se osjeti u praksi. Povrh svega, tu je mogućnost odabira programa vožnje koji utječu na ovjes, upravljač i gas. Testirana Insignia nije jeftin automobil, no svakako nudi odličnu vrijednost za uloženi novac.

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1582 kg
dimenzije: 490x186x146 cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 125 kW/170 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
najveća brzina: 226 km/h
potrošnja: 5,2 l/100 km
cijena: 298.289 kn (testni model) 230.675 kn (bezdoplata)     

Testirani Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI Dynamic u opremi ima presvlake sjedala od kože, 20” naplatke, led matrix svjetla, adaptivni tempomat, prilagodljivi ovjes, bose audio, grijani upravljač...     
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 68
VIDEO

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada
NOVA GENERACIJA

VIDEO Ovaj humanoidni robot kreće se kao ni jedan do sada

Boston Dynamics je predstavio svoju sljedeću generaciju humanoidnog robota, potpuno električnog Atlas robota

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika
UZLAZNI TREND

Netflixov prihod poskočio u prvom tromjesečju, imaju i ogroman porast pretplatnika

Američka digitalna platforma za streaming filmova i televizijskih serija Netflix izvijestila je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju, uz više od devet milijuna novih pretplatnika i podignute cijene
Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle