To je to što me zanima!

Italija: 'Električna vozila nisu rješenje za niže emisije CO2'

I druge tehnologije mogle bi pomoći u dekarbonizaciji industrije, ispunjavajući iste ciljeve i istodobno zadržavajući znanje, iskustvo i radna mjesta u Italiji
Vidi originalni članak

Električna vozila nisu jedino efikasno sredstvo smanjenja emisija ugljika koje proizvodi automobilska industrija, poručio je čelnik talijanske udruge ANFIA, upozorivši da bi električna mobilnost u Italiji mogla ugroziti više od 70 tisuća radnih mjesta.

I druge tehnologije mogle bi pomoći u dekarbonizaciji industrije, ispunjavajući iste ciljeve i istodobno zadržavajući znanje, iskustvo i radna mjesta u Italiji, rekao je u utorak predsjednik udruge talijanskih proizvođača automobila Paolo Scudieri.

DOBRE NAVIKE Hodajte i vozite bicikl umjesto da palite auto - bolje je i za vaše zdravlje i za našu Zemlju

"Mislim na moguć opipljiv doprinos biogoriva i sintetičkih goriva i vodika", pojasnio je Scudieri, dodavši da talijanska automobilska industrija već puno ulaže u vodik.

Biogoriva i sintetička goriva čine kategoriju e-goriva, a razvijaju se kako bi omogućila kontinuirano korištenje modificiranih inačica motora s unutarnjim izgaranjem, umjesto prijelaza na komercijalna električna vozila na baterije (BEV).

Isključivo fokusiranje na BEV tehnologiju, u kojoj trenutno dominiraju azijski proizvođači, ugrozilo bi po njemu oko 73.000 radnih mjesta u Italiji u idućim godinama, a električna mobilnost ne bi kompenzirala gubitak jer će prema nekim procjenama otvoriti oko 6.000 novih radnih mjesta,

Scudieri je dodao i da bi oko 450 proizvođača auto dijelova u Italiji, od ukupno njih 2.200, moglo staviti ključ u bravu jer još nisu ni počeli preusmjeravati proizvodnju na električnu tehnologiju.

KLIMATSKE PROMJENE Smanjenje samo CO2 neće zauzdati ekstremno globalno zagrijavanje, tu je još faktora

Europska komisija predložila je svođenje emisija ugljičnog dioksida iz autoindustrije neto na nulu do 2035., u sklopu većeg paketa mjera zaštite klime koji bi onemogućio prodaju novih vozila na fosilna goriva u EU.

O prijedlogu će idućeg tjedna raspravljati Europski parlament, napominje Reuters.

U EP-u se još nije iskristaliziralo većinsko stajalište, tvrdi čelnik talijanske udruge.

"Važan će biti svaki glas, a moja je želja da naši zastupnici u Europskom parlamentu pri glasanju vode računa i o interesu svoje zemlje", rekao je Scudieri.

Idi na 24sata

Komentari 33

  • kvarner👍 04.06.2022.

    Tako je. Drugo znamo koliki je utjecaj proizvođača baterija na prirodu. Oko te tvornice je pustoš i ništa ne raste tako da je to sve svjetska prevara.

  • global 03.06.2022.

    šta kažu Plenki i Rimac, hoće li biti još dugo u talu sa našom lovom?

  • Bymbo 03.06.2022.

    CO2=život, biljke, drveća koriste CO2 za rast a za uzvrat nam daju kisik, manje CO2=manje kisika na planeti jer će biti i manje biljaka.

Komentiraj...
Vidi sve komentare