Apple je sam ranije otkrio da su u Kini imali loš kvartal što se tiče prihoda, a analitička kuća Kantar sada je objavila detaljniju analizu koja pokazuje da stvari uistinu nisu bajne. Prema njihovim podacima, tržišni udio iPhonea u Kini je pao na 17,9 posto te se sada nalazi iza domaćih divova Huaweija i Xiaomija.
Kantar navodi da Huawei ima 25,7 posto udjela u kineskom mobilnom tržištu, dok je Xiaomi na 18,5. Apple je pao za 1,8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Usprkos padu, iPhone 6S i 6S Plus i dalje su najpopularniji pojedinačni modeli, ali uz rast uređaja poput Huaweijeva Matea 8 i P9 te Xiaomija RedMi Note 3 i Mi 5. Kako prenosi Tech in Asia, velika nada za Apple je u povoljnijem iPhoneu SE kojem je dostupnost ograničila veći ostavljanje većeg traga na tržištu. Uspije li Apple povećati ponudu SE uređaja, on bi mogao značajno popraviti brojke u ovom razdoblju.