To je to što me zanima!

Mobitel dodirnemo čak 221 put na dan, s njim idemo i spavati

Ovaj podatak iznio je Srđan Veldić iz Red View Media na prvom Digital Takeoveru, eventu koji okuplja stručnjake iz digitalnog poslovanja, marketinga i medija
Vidi originalni članak

Pametni mobiteli već su odavno sastavni dio naših života, a da je tako dokazuje i podatak da svog "plastičnog suputnika" dodirnemo u prosjeku 221 put na dan. Upravo toliko radnji smartphone svaki dan izvrši za nas, a da toga vjerojatno nismo niti svjesni.

Ove zanimljive podatke iznio je Srđan Veldić iz Red View Media na prvom Digital Takeoveru, meet-up eventu u organizaciji 24sata koji je u četvrtak u zagrebačkom Kinu Europa okupio stručnjake iz područja digitalnog poslovanja, marketinga i medija.

- Mobiteli se sve više približavaju televiziji koja je u blagom padu. Dok televiziju konzumiramo jedan ili dva puta dnevno na neko određeno vrijeme, smartphonei su uz nas u svakom trenutku pa čak i dok gledamo televiziju. S njima se budimo i s njima liježemo – rekao je Veldić dodavši kako je već sada u svijetu preko četiri milijarde mobitela od čega polovica otpada na one pametne.

Više od milijun Hrvata "visi" na mobitelima...

Ekspanzija mobitela s pristupom Internetu dovela je do toga da u pokretu sve češće, osim čitanja vijesti, gledamo i video sadržaje, a to otvara vrata razvoju mobilnog oglašavanja.

Da tako nešto ima potencijala govore podaci koje je na Digital Takeoveru iznijela Martina Zeljko iz Gemiusa, a oni govore više od 1,2 milijuna Hrvata danas pristupa internetu putem mobitela. Svi mobilni portali u Hrvatskoj u porastu su,  a u vrlo bliskoj budućnosti vjerojatno će više ljudi čitati vijesti preko mobitela nego preko računala. 

...ali preko interneta ne volimo kupovati

U konzumaciji mobilnih sadržaja odlično hvatamo korak sa svijetom, ali ono u čemu zaostajemo je kupnja preko interneta. Naši su ljudi prema tome i dalje nepovjerljivi, a u prilog tome ide i podatak da je svega 23 posto Hrvata u 2014. godini kupovalo online.

Ljudi i dalje ne vole ostavljati broj svoje kreditne kartice preko interneta, ali mi ih pokušavamo uvjeriti da im nudimo stopostotnu sigurnost – istaknula je Anja Pečovnik iz internetske trgovine Mondo.hr.

 

Sanjin Strukić/PIXSELL

Reklama kao kvalitetan sadržaj

Kako bi povećali prodaju, Mondo.hr prvenstveno koristi content marketing objavljujući sadržaj na svim Styrijinim portalima. Teme članaka i proizvodi koji se u njima promoviraju prilagođeni su portalu i njegovoj ciljanoj publici. Tako će se, primjerice, na portalu Budi.in češće promovirati proizvodi za žene dok će za promociju proizvoda namijenjenog mladima najbolje mjesto biti portal za tinejdžere Cool.hr.

Korisnicima kroz content marketing članak želimo ponuditi vrijedan sadržaj, a ne samo reklamu – naglasila je Pečovnik koja je dodala da su za privlačenje online kupaca važni još i banneri, Facebook stranica kao i oglasi na Googleu kao i remarketing i newsletter.

Content marketing nije važan samo za internetsku prodaju već i za promociju proizvoda usluga općenito. Riječ je o novom pristupu u kojem se čitateljima ne nudi suhoparna reklama već kvalitetan sadržaj.

Važno je biti viralan

To je priča koja govori o proizvodu ili brendu, a rađena je iz perspektive novinara. Marketinški su najuspješnije one priče koje su dovoljno zanimljive da mogu postati viralne. Humor, iznenađenje, emocije, drama...te stari izazivaju najveću pozornost i najbolje prodaju. Takve priče možemo proizvesti u 24sata – rekao je Hrvoje Dorešić, izvršni urednik 24sata.hr.

Dodao je kako je za uspjeh content marketing članka važno da korisnik bude njime zadovoljan i da mu članak pruži istinitu informaciju. 

Opisavši proces stvaranja content marketing članka, Luka Duspara, specijalist prodaje digitalnih medijskih rješenja 24sata, naveo je primjer kampanje za životno osiguranje. Kako bi se nešto što još uvijek nije toliko blisko našim građanima pokušalo popularizirati, klijent je tražio promociju koja će  biti dio sadržaja portala 24sata. Novinari su napisali sedam članaka od koji je jedan, primjerice, govorio o tome kolika je prosječna mirovina u Njemačkoj, a kolika kod nas. Link za ugovaranje životnog osiguranja nenametljivo je stajao tek na kraju članka. 

Kampanja je polučila velik uspjeh, članci su imali više od 131.000 jedinstvenih čitanja i više od 2000 dijeljenja na Facebooku – istaknuo je Duspara.

Digital Takeover ide dalje

Na prvom u nizu Digital Takeovera okupljenima se obratio i Zoran Turković, direktor digitalnih medija 24sata. 

Želimo da Digital Takeover postane središnje mjesto okupljanja digitalne medijske zajednice kako bi stekli i izmijenili iskustva i znanja i zajedno potaknuli rast digitalne industrije – rekao je Turković.

Idi na 24sata

Komentari 16

  • Galeb i ja 21.03.2015.

    Bilo bi nekima pametnije da dodirnu nesto pametnije,221 puta,na dan nego mobitel.

  • felipe 20.03.2015.

    Bolje da voljenu osobu dodirnemo 221 put dnevno i sa njom na spavanje idemo! :)

  • SretenRomih_1 20.03.2015.

    222 puta zapravo

Komentiraj...
Vidi sve komentare