To je to što me zanima!

Najbolja japanska kupnja u klasi je dizelska Honda Civic

Vrhunski uglađeni dizelski motor, vrhunske vozne osobine i komfor dobitna su kombinacija Honde Civic. Najbolja strana je potrošnja. Na testu je auto u mješovitoj vožnji trošio samo 5,2 l/100 km
Vidi originalni članak

Nova Honda Civic već nas je oduševila u izvedbama s novim benzinskim turbomotorima, no i s provjerenim dizelašom koji je stigao naknadno auto je pun pogodak. Motor radi vrlo uglađeno, za jednog dizelaša voli se zavrtjeti i jednostavno pršti od okretnog momenta tako da imate dojam kako vozite osjetno snažniji auto. Najbolja strana je potrošnja. Na testu je auto u mješovitoj vožnji trošio samo 5,2 l/100 km, a u gradu tek nešto više - 5,7 litara. 

Oduševljava ponašanjem u vožnji. Ona je udobna, no kad poželite pojuriti, ponaša se poput sportskog kompakta. S obzirom na to da spada među najveće kompakte, ne čudi što u unutrašnjosti i u prtljažniku (478 litara) ima mjesta kao u autu srednje klase. Najbolja strana je odnos uloženog i dobivenog. Bogato opremljeni testni model stoji 164.990 kuna, a to je iznos na koji rijetko koji konkurent u klasi ima odgovor. 

Originalni dizajn
Unutrašnjost izgleda sportski, izrađena je od kvalitetnih materijala uz besprijekornu završnu obradu

Odličan izgled
S obzirom na to da je ovo osnovna oprema, Civic izgleda izvrsno. Sve je tu, čak i ukrasni detalji poput atraktivnih alunaplataka

Bogata oprema
U osnovnoj opremi Civic ima grijana sjedala, automatsku klimu, adaptivni tempomat, sustav za držanje u voznom traku....

TVORNIČKI PODACI
Honda Civic 1.6 i-Dect Comfort 
masa: 1337 kg  
dimenzije: 452x180x143 cm
obujam: 1597 ccm
snaga: 88 kW/120 KS  
0 – 100 km/h: 10,0 s
najveća brzina: 201 km/h
potrošnja: 3,5 l/100 km
cijena: 164.990 kn (testni model)   142.114 kn (osnovni model)
Idi na 24sata

Komentari 33

  • 10.07.2018.

    Može ali isključivo 1.5 Turbo u Sport opremi..

  • ichbin2 07.07.2018.

    kao današnji auti manje troše.... toliko i manje mi je i golf dizel iz 83će trošio. o kakvom oni napretku pričaju? jedino su motori kompliciraniji i skuplji za održavanje a o osjetljivosti da ne pričamo, tamo što god si ulio motor je radio uvijek, dok današnjima svaki klinac smeta

  • 07.07.2018.

    dobar auto

Komentiraj...
Vidi sve komentare