To je to što me zanima!

Novi Focus karavan bogato je opremljen i prostran, ali i skup

Novi Focus nije ništa manje agilan ni u karavanskoj inačici - pogotovo uz moderni Ecoboost motor od 180 KS koji nudi sjajne performanse, a ne troši puno goriva
Vidi originalni članak

Novi Focus nema laku zadaću jer Ford od ovoga modela očekuje da priskrbi značajan tržišni udio u klasi kompaktnih automobila. I to u cijelom svijetu. No, ako već u očima većine nije predvodnik klase, onda je itekako ozbiljan pretendent na tu poziciju. Posebice kada je riječ o voznim karakteristikama, ali i komforu vožnje. Tradicionalno Fordovo dobro držanje ceste u kombinaciji sa zavidnom udobnošću ovjesa naprosto oduševljava i kod novog Focusa. Dodamo li tome i moćni, 180 KS snažan turbobenzinski motor, užitak za upravljačem je potpun. 

Još više veseli podatak kako tako snažan motor u prosjeku "popije" svega 8 litara goriva na 100 km što je zaista hvale vrijedan rezultat. Jedino na što valja pripaziti je ponešto laganiji stražnji kraj koji tu i tamo voli zaplesati, a i 180 KS na prednjoj osovini nerijetko znači i podosta podupravljanja. No nastranu ponešto dinamičniji karakter, odličan, iznimno elastičan i tih turbo benzinac te izdašan popis opreme. Focus je pravi obiteljski automobil s točno pravom mjerom u gotovo svemu. 

Gotovo svemu, osim u cijeni, jer čak 216.490 kuna koliko valja izdvojiti za testirani model, visok je iznos i vjerojatno najveća prepreka značajnijem tržišnom uspjehu. No osnovni Focus karavan s benzincem od 105 KS stoji 131.630 kuna.

Lako dostupan prtljažnik nudi puno prostora

Onaj tko kupuje karavana, kupuje ga zbog praktičnosti. U slučaju novog Focusa kupac može računati na komfornu i primjereno prostranu unutrašnjost, mnoštvo praktičnih pretinaca te naravno izdašan i lako pristupačan  prtljažnik kapaciteta 490 litara. Pohvale zaslužuju i visoka razina udobnosti, dobra zvučna izolacija, vrhunska preglednost (prednji i stražnji parking senzori) te dakako bogata oprema testiranog modela. Jedino što bi moglo biti bolje jest ergonomija prednjih sjedala kao i intuitivnije komande elektroničkih sustava. Za njihovom uključivanje i podešavanje treba proći čitavu proceduru i potreban je dulji period privikavanja.

Unutrašnjost u skladu s novim stilom

Iako prepoznatljivo oblikovan, moderan interijer s gomilom prekidača djeluje pomalo kaotično. Dojam luksuza kakav odlikuje više klase, kvare tek poneki elementi načinjeni od neugledne i naoko jeftine plastike.

Ford Focus Titanium 1.6 EcoBoost

masa: 1357 kg
dimenzije: 455x182x150cm
obujam:  1596 ccm
snaga:  134 kW/182 KS
ubrzanje (0-100km/h):  8,1 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja:  6 l /100 km
cijena: 216.490 kn (testni model) 191.480 kn (bez doplata)
konkurencija: Opel Astra ST, Peugeot 308 SW, VW Golf Variant

PLUS: dizajn, ponuda prostora, opremljenost, udobnost, dobre vozne karakteristike, motor, mjenjač, potrošnja, performanse
MINUS: visoka cijena, loša ergonomija prednjih sjedala, nespretan smještaj ručice ručne kočnice, neintuitivne komande, izgled unutrašnjosti

Idi na 24sata

Komentari 7

  • marinf 13.01.2012.

    bar nije VW, a i ako uopce gledas auto tog segmenta ne ocekujes da ces ga kupiti za cijenu pola

  • MAX 2010 12.01.2012.

    Preskup za 30%

  • user_32967 12.01.2012.

    cijena je katastrofalno visoka, za te pare ima passat tdi karavan, a o top opremljenoj octaviji da ne govorim

Komentiraj...
Vidi sve komentare