To je to što me zanima!

Novi nastavak blockbustera: Vozili smo novi Kijin Sportage

Novi Sportage je poput prethodnika izuzetno atraktivan automobil, model za kojim se okreću prolaznici. Na cesti je pak vrlo udoban, no ako pokušate pretjerivati, osjetit ćete njegovu masu
Vidi originalni članak

U prošloj je generaciji Sportage bio jedan od najpopularnijih SUV-ova u Hrvatskoj, a novim modelom taj položaj Kia želi učvrstiti. Koliko su uspjeli s novim modelom provjerili smo testom najsnažnije, bogato opremljene, izvedbe s automatskim mjenjačem i 4x4 pogonom.

Novi Sportage je poput prethodnika izuzetno atraktivan automobil, model za kojim se okreću prolaznici. S GT Line paketom opreme dobiva i dodatnu atraktivnost u vidu sportskog prednjeg kraja, impresivnih naplataka ali i šminkerskih detalja u unutrašnjosti, poput sportskog volana ili aluminijskih papučica. Testirani model je drugi najskuplji u ponudi tako da u opremi baš ništa ne nedostaje. Vozač se nalazi u luksuznom ambijentu, a kvaliteta materija i izrade su zaista na najvišoj razini, onako kako se to radi i kod najskupljih marki na tržištu.

Iako na prvi pogled djeluje mnogo veći, Sportage je dugačak umjerenih 448 cm, no u unutrašnjosti je vrlo raskošan prostorom. Straga ima mjesta i za dvometraše, a u prtljažnik stane 491 litra. Za pogon testiranog modela zadužen je najsnažniji motor u ponudi, dizel sa 185 KS. Ogoman okretni moment od 400 Nm osjeti se u svakom trenutku, a svidjela nam se i uglađenost motora te miran rad. Performanse su vrlo dobre, s obzirom na činjenicu da motor ima posla s gotovo 1800 kilograma mase. To je čak 300 kg više od osnovnog modela, što dobro ilustrira količinu opreme ugrađenu na testirani Sportage. Mjenjač je automatski, ima šest brzina i radi vrlo uglađeno i iznenađujuće brzo. Pogon na sve kotače od velike je koristi pri terenskim izletima, ali i kada su ceste prekrivene snijegom. Od terenskih dodataka tu je i sustav za pomoć prilikom spuštanja niz oštrije nizbrdice, tako da Sportage može obaviti i umjerenije terenske zadatke.

Na cesti je pak vrlo udoban, no ako pokušate pretjerivati, osjetit ćete njegovu veliku masu koja odmah ubije velik dio želje za jurnjavom kroz zavoje. S cijenom od 336.040 kuna za testirani model Sportage je prilično skup, no većina konkurenata za tako opremljen model traže od 10% do 20% više. Želite li potrošiti manje tu je uvijek osnovni Sportage za 166.990 kuna. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1784 kg
dimenzije: 448x186x165 cm
obujam:  1995 ccm
snaga:  136 kW/185 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,5 s
najveća brzina: 201 km/h
potrošnja:  6,3 l /100 km
cijena: 336.040 kn (testni model)    332.990 kn (bez doplata)

Testirana KIA Sportage 2.0 CRDi AWD A/t GT - Line u opremi ima sjedala presvučena kožom, 19” alunaplatke, LED svjetla, drive mode select, parkirne senzore, automatsko otvaranje vrata prtljažnika

Idi na 24sata

Komentari 20

  • LumeniLumenko 10.05.2016.

    Kije više nisu to što su bile prije desetak i više godina i logično je da su i cijene paprene,šteta. Na našem tržištu nece baš imati uspjeha zbog našeg mentaliteta "to je samo kia" i za tu cijenu će rađe birati tiguan & Co...

  • najindustrijalizovanija 10.05.2016.

    prednji dio je katastrofa dok je straga odlično sve napravljeno .... upravljač - ????? što je ovo .....

  • 10.05.2016.

    Kia je dobar auto po katastrofalno visokim cjenama, prije 10 godina je bila jedan od najeftinijih proizvođača, danas za jednu Optimu limuzinu 1,7 CRDi dizel / 141 KS / automatski 7DCT EX Limited eco moraš izdvojit skoro 320 000kn što je već cjena dobro opremljenog bmw-a serie 3 sa dizelašom od 150/190 ks

Komentiraj...
Vidi sve komentare