To je to što me zanima!

Nudi sve što auto mora imati po nenadmašno niskoj cijeni

Ovakav Sandero u kombinaciji s benzinskim motorom stoji manje od 80.000 kuna što je iznos na koji konkurencija nema odgovor. A Dacia nudi sve što je potrebno
Vidi originalni članak

S cijenom od 59.200 kuna Sandero je najjeftiniji automobil na hrvatskom tržištu, no ovako opremljen model u seriji nema niti odbojnike u boji vozila. Testirani specijalni model Life Plus je mnogo primjereniji prosječnom kupcu. Nudi kompletnu opremu po još uvijek jedinstveno niskoj cijeni.

Ovakav Sandero u kombinaciji s osnovnim benzinskim motorom stoji manje od 80.000 kuna što je iznos na koji konkurencija nema odgovor. A Dacia nudi baš sve što je potrebno uz nekoliko šminkerskih detalja, poput dvobojnih sjedala, kromiranih ukrasa i alunaplataka. 

Tu je, naravno, klima, kompletan električni paket, putno računalo, sasvim solidan radio s komandama na upravljaču, dakle ono što kod većine osnovnih modela konkurencije nije dio serije. Osnovni motor ne oduševljava performansama, no sasvim je dovoljan za smirenu gradsku vožnju. Radi mirno, ravnomjerno, a nije niti previše “žedan”. 

U gradu smo trošili 7,5 l/100 km, na razini onoga što obećavaju i tvornički podaci. Ovjes je iznimno udoban, udobniji nego kod većine konkurenata što je uz prostranu unutrašnjost i prtljažnik još jedna prednost Sandera. Življim vozačima će pored slabih performansa zasmetati i premekan upravljač, no od Sandera se ionako ne očekuju sportska vozna svojstva. 

Potencijalnim kupcima bismo preporučili multimedijski sustav s navigacijom i zaslonom osjetljivim na dodir koji stoji samo 1600 kn nadoplate, a kojim se dojam u unutrašnjosti podiže. Sandero je vrlo dobar odabir za one koji ne pate za “markama”, a žele funkcionalan i opremljen auto po niskoj cijeni.

Idi na 24sata

Komentari 66

  • Grgurica 23.07.2015.

    Auto uredu za ovu cijenu iisplatise

  • Galeb i ja 23.07.2015.

    Sto im vrijedi nenadmasivo niska cijena kada to nije nikakav auto.

  • broscience 23.07.2015.

    cijena mu je veliki adut, dizajn je uredu, unutrašnjost pati zbog cijene (tvrde plastike), inače OK auto

Komentiraj...
Vidi sve komentare