Ovakav Sandero u kombinaciji s benzinskim motorom stoji manje od 80.000 kuna što je iznos na koji konkurencija nema odgovor. A Dacia nudi sve što je potrebno
Nudi sve što auto mora imati po nenadmašno niskoj cijeni
S cijenom od 59.200 kuna Sandero je najjeftiniji automobil na hrvatskom tržištu, no ovako opremljen model u seriji nema niti odbojnike u boji vozila. Testirani specijalni model Life Plus je mnogo primjereniji prosječnom kupcu. Nudi kompletnu opremu po još uvijek jedinstveno niskoj cijeni.
Ovakav Sandero u kombinaciji s osnovnim benzinskim motorom stoji manje od 80.000 kuna što je iznos na koji konkurencija nema odgovor. A Dacia nudi baš sve što je potrebno uz nekoliko šminkerskih detalja, poput dvobojnih sjedala, kromiranih ukrasa i alunaplataka.
Tu je, naravno, klima, kompletan električni paket, putno računalo, sasvim solidan radio s komandama na upravljaču, dakle ono što kod većine osnovnih modela konkurencije nije dio serije. Osnovni motor ne oduševljava performansama, no sasvim je dovoljan za smirenu gradsku vožnju. Radi mirno, ravnomjerno, a nije niti previše “žedan”.
U gradu smo trošili 7,5 l/100 km, na razini onoga što obećavaju i tvornički podaci. Ovjes je iznimno udoban, udobniji nego kod većine konkurenata što je uz prostranu unutrašnjost i prtljažnik još jedna prednost Sandera. Življim vozačima će pored slabih performansa zasmetati i premekan upravljač, no od Sandera se ionako ne očekuju sportska vozna svojstva.
Potencijalnim kupcima bismo preporučili multimedijski sustav s navigacijom i zaslonom osjetljivim na dodir koji stoji samo 1600 kn nadoplate, a kojim se dojam u unutrašnjosti podiže. Sandero je vrlo dobar odabir za one koji ne pate za “markama”, a žele funkcionalan i opremljen auto po niskoj cijeni.