To je to što me zanima!

Obnovljeni kompakt Citroen C4: Mali zahvati, veliki pomak

Na testu smo imali vrhunsko izdanje obnovljenog Citroena C4 s najsnažnijim benzinskim motorom, top paketom opreme i čak 30.000 kn dodatne opreme
Vidi originalni članak

Novi, odnosno obnovljeni Citroen C4 predstavio nam se spektakularno. Na testu smo imali vrhunsko izdanje s najsnažnijim benzinskim motorom, top paketom opreme i čak 30.000 kn dodatne opreme.

Jasno, da ovaj automobil opremljen svim što možete poželjeti u kombinaciji sa snažnim benzinskim motorom i automatskim mjenjačem ne ostavlja puno želja neispunjenima. A upravo motor je razlog za prvu veliku pohvalu. Trocilindrični benzinac je poletan, prilično mirnog rada, elastičan zbog velikog okretnog momenta od 230 Nm i vrlo štedljiv. 

Na testu smo trošili 6,6 l/100 km u mješovitoj vožnji i 8 l/100 km u gradu što je zapravo iznimno dobro za snažni benzinac u kombinaciji s automatskim mjenjačem. Sam mjenjač svoj posao obavlja vrlo dobro, bez trzaja i brzo, a jedini minus su mu osjetne vibracije motora i pogona prilikom zaustavljanja vozila. Estetska poboljšanja, odnosno novosti na karoseriji redizajniranog C4 ne upadaju u oči no ukupno znatno osvježavaju automobil.

Isto tako je u unutrašnjosti koja uz ovako bogatu opremu izgleda luksuzno i prozračno. Naravno, uz luksuzne detalje poput velikog panoramskog krova i cijena je otišla u visine. Konkretno, 185.110 kn za testirani automobil mnogo je više nego što su kupci u ovoj klasi spremni dati. Stoga preporučamo da se ne pretjeruje s dodatnom opremom, jer bez nje ovaj automobil još je uvijek dovoljno atraktivan, ima isti motor i mjenjač, a stoji čak 30.000 kuna manje.

Idi na 24sata

Komentari 38

  • Nitaka 07.08.2015.

    Svi pretjeruju sa cijenama pa za te novce skoro Mazda 6 ili Mondeo ili bilo koji drugi iz klase po izboru. Da je cijena oko 120-130 onda je to ok.

  • ObjektivniPromatrac 31.07.2015.

    Opel, mercedes, bmw, itd da ne nabrajam imena auta, nigdje ni c od cincanja. Onaj tko je objektivan, pogledat ce prvo pragove i rubnjake svaba i sve ce mu biti jasno. Posebno golfovi. Oni su toliko kvalitetni da trunu od krova. Kada se prodaje golf i astra, moras racunati da s njim kupujes i bacvu kita. Mozda sam u krivu jer bas sada nesto mislim, pa nigdje nisam vidio servis za svapske aute a jos manje limarsku radnju. Pasat, mercedes c klasa, e klasa, astra, golf itd su vrh vrhova kada je u pitanju lim od obicne bacve. Svaki francuz, sahrani dva svabe.

  • ObjektivniPromatrac 31.07.2015.

    Ovdje neki barataju trulim njemackim cinjenicama. Nekima je citroen a nekima truli svabo najbolje sto su vozili. Testirani model je naravno skup ali nalo guglajte pa vidite sto se nudi od c4 za manje novaca. U svakom slucaju, bolji od svakog svabe koji prije strune nego napravi 200000 km.

Komentiraj...
Vidi sve komentare