To je to što me zanima!

Osnovno je dovoljno: Mazda 3 je živahna i bogato opremljena

Mazda 3 već je i s osnovnim benzinskim motorom od 100 KS dovoljno brza i uvjerljiva. U unutrašnjosti nije toliko prostrana, straga joj nedostaje mjesta za glavu
Vidi originalni članak

Mazda 3 je bez sumnje jedan od najboljih automobila u klasi, a to vrijedi već za osnovnu izvedbu s 1.5-litarskim benzinskim motorom. Njegovih 100 KS na papiru nije mnogo, no u praksi je Mazda3  s ovim motorom vrlo živahna. To potvrđuje i ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 10,8 sekundi. Konkurentnom Aurisu s tom snagom treba dvije sekunde više, Astri čak tri! Osim odličnog motora, tajna je i u maloj masi.

Uz odličan ovjes, izvrstan mjenjač i precizan upravljač Mazdu 3 je pravi užitak voziti. Uz to, potrošnja je niska (6,7 l/100 km na testu u gradu), a udobnost ovjesa visoka.

Unatoč najvećim dimenzijama u klasi, Mazda 3 u unutrašnjosti nije toliko prostrana - straga nedostaje mjesta za glavu, a prtljažnik je s 364 litre ispod prosjeka klase.

Potpuna oprema za poštenu cijenu

Drugi paket Challenge ima sve potrebno: alu-naplatke, dvozonsku klimu, multimediju... Nadoplata su parkirni senzori i navigacijski uređaj. S obzirom na to, cijena testnog auta zapravo je vrlo povoljna. 

Mazda3 Sport G100 Challenge

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1265 kg
dimenzije: 446x180x147cm
obujam:  1496 ccm
snaga:  74 kW/100 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,8 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja:  5,1 l /100 km

CIJENA: 144.134 kn (testni model)   137.330 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Ford Focus, VW Golf, Honda Civic, Peugeot 308

Idi na 24sata

Komentari 26

  • muni seferendi 09.02.2014.

    na ks automagazinu su baš hvalili zadnja sjedala i prostor,ipak njima više vjerujem jer je matija lovrec sjedao na stražnji kraj

  • muni seferendi 09.02.2014.

    to je preskupo

  • Lhotse_1 08.02.2014.

    meni je baš lipo auto, iako preferiram europske, lipši mi je od golfa, 308-ice, meganea i svih tih auta u klasi..baš mi je sjeo

Komentiraj...
Vidi sve komentare