To je to što me zanima!

Golfova evolucija: Najveće su promjene skrivene ispod lima

Od Golfa kupci ne očekuju revoluciju, već evoluciju, a Nijemci svakim novim modelom to i pružaju. Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne
Vidi originalni članak

Iako ovo nije nova osmica već redizajnirana sedmica, te usprkos neznatnim promjenama u izgledu Golf je ispod lima napravio ogroman korak naprijed. Neke tehnologije "ukradene" su i od automobila najviše klase.

Od Golfa kupci ne očekuju revoluciju, već evoluciju, a Nijemci svakim novim modelom to i pružaju. Velike razlike u dizajnu nisu nikada bile opcija, no zato se prava eksplozija noviteta krije pod limom. Tako je i s redizajniranom sedmicom koja je danas predstavljena u Wolfsburgu,. 

Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne – prednji i stražnji odbojnici, prednja maska te prednja i stražnja svjetla. Prednja svjetla po prvi se puta nude u potpunoj LED izvedbi, a i stražnja koriste tu tehnologiju i privlače poglede trkom s "klizećim" svjetlom, efektnim trikom već viđenim na modelima Audija. Auto donosi i nekoliko novih boja. 

Mnogo veće su promjene u unutrašnjosti. Golf je dobio novu opremu, ali i neke vrlo impresivne funkcije. Od sada je u ponudi digitalna ploča s instrumentima, takozvani virtualni kokpit koji izgleda impresivno i nudi nebrojne funkcije, između ostaloga  i prikaz navigacije. Zaslon na središnjoj konzoli narastao je na čak 9,2 inča, a Golf je prvi auto u klasi čijim se funkcijama može upravljati pokretima ruke. Tako nešto do sada smo viđali samo u top modelima svjetske autoindustrije poput BMW-a 7-ice. U gužvi na cesti novi Golf može voziti potpuno autonomno pri brzinama do 60 km/h uz pomoć Traffic jam assist sustava, no zbog zakonskih ograničenja vozač mora držati ruke na volanu. 

Golf dobiva i dva potpuno nova benzinska motora. Četverocilindrični 1.5 TSI Evo motor razvija 150 KS, a njegova ekološka Bluemotion izvedba 130 KS. Izuzmemo li hibride ovo je prvi motor na svijetu koji se u potpunosti gasi kada se vozite bez gasa.Tako je Golf u realnom prometu čak jednu litru štedljiviji na 100 km. Obnovljen je i GTI koji postaje brži. Naime, osnovni GTI od sada ima 230 KS, a GTI Performance izvedba ima 245 KS. Kozmetičke promjene je prošao i hibridni GTE, a Volkswagen je najavio i novu izvedbu električnog e-Golfa koja će biti prikazana idući tjedan na salonu u Los Angelesu. Ovaj auto imat će doseg s jednim punjenjem od 300 kilometara, što je gotovo 60% više nego do sada. 

Idi na 24sata

Komentari 149

  • kiko3655 12.11.2016.

    zastarjeli s izgledom 10 godina

  • Der Kommissar 11.11.2016.

    Dati 300 000 kn za prosječno opremljen golf je suludo. Izgledom je auto u banani, jedino što je dobro na njemu je zvučna izolacija, koju VW solidno izvodi.

  • PAREIDOLIA_1 11.11.2016.

    sigurno je to dobar auto ali ne vrjedi tolko novaca kolko kosta. i izgledom je previse na prijasnje modele. bolje za te novce kupit BMW seije jedan. mala razlika za BMW ali za tih tisucu dvije eura vise, vise vrjedi.

Komentiraj...
Vidi sve komentare