Od Golfa kupci ne očekuju revoluciju, već evoluciju, a Nijemci svakim novim modelom to i pružaju. Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne
Golfova evolucija: Najveće su promjene skrivene ispod lima
Iako ovo nije nova osmica već redizajnirana sedmica, te usprkos neznatnim promjenama u izgledu Golf je ispod lima napravio ogroman korak naprijed. Neke tehnologije "ukradene" su i od automobila najviše klase.
Od Golfa kupci ne očekuju revoluciju, već evoluciju, a Nijemci svakim novim modelom to i pružaju. Velike razlike u dizajnu nisu nikada bile opcija, no zato se prava eksplozija noviteta krije pod limom. Tako je i s redizajniranom sedmicom koja je danas predstavljena u Wolfsburgu,.
Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne – prednji i stražnji odbojnici, prednja maska te prednja i stražnja svjetla. Prednja svjetla po prvi se puta nude u potpunoj LED izvedbi, a i stražnja koriste tu tehnologiju i privlače poglede trkom s "klizećim" svjetlom, efektnim trikom već viđenim na modelima Audija. Auto donosi i nekoliko novih boja.
Mnogo veće su promjene u unutrašnjosti. Golf je dobio novu opremu, ali i neke vrlo impresivne funkcije. Od sada je u ponudi digitalna ploča s instrumentima, takozvani virtualni kokpit koji izgleda impresivno i nudi nebrojne funkcije, između ostaloga i prikaz navigacije. Zaslon na središnjoj konzoli narastao je na čak 9,2 inča, a Golf je prvi auto u klasi čijim se funkcijama može upravljati pokretima ruke. Tako nešto do sada smo viđali samo u top modelima svjetske autoindustrije poput BMW-a 7-ice. U gužvi na cesti novi Golf može voziti potpuno autonomno pri brzinama do 60 km/h uz pomoć Traffic jam assist sustava, no zbog zakonskih ograničenja vozač mora držati ruke na volanu.
Golf dobiva i dva potpuno nova benzinska motora. Četverocilindrični 1.5 TSI Evo motor razvija 150 KS, a njegova ekološka Bluemotion izvedba 130 KS. Izuzmemo li hibride ovo je prvi motor na svijetu koji se u potpunosti gasi kada se vozite bez gasa.Tako je Golf u realnom prometu čak jednu litru štedljiviji na 100 km. Obnovljen je i GTI koji postaje brži. Naime, osnovni GTI od sada ima 230 KS, a GTI Performance izvedba ima 245 KS. Kozmetičke promjene je prošao i hibridni GTE, a Volkswagen je najavio i novu izvedbu električnog e-Golfa koja će biti prikazana idući tjedan na salonu u Los Angelesu. Ovaj auto imat će doseg s jednim punjenjem od 300 kilometara, što je gotovo 60% više nego do sada.