To je to što me zanima!

Pravi SUV za avanturu, idealan za one kojima su auti preskupi

S cijenom od 99.900 kuna za osnovni model, ovo je uvjerljivo najjeftiniji SUV u Hrvatskoj, a ni 153.900 kuna za top model s dizelom i 4x4 pogonom ne doima se previše
Vidi originalni članak

Prvenstveno zbog cijene i terenskih sposobnosti, Dacia Duster prošle generacije probila se među najprodavanije aute na našem tržištu. Iako je također najjeftiniji auto u klasi, novi Duster će kupce privlačiti i drugim vrijednostima kojima se prethodnik nije mogao podičiti.

Iako je vanjski izgled ostao vrlo prepoznatljiv, na prvim offroad vožnjama u Baranji primijetili smo kako je unutrašnjost Dustera nemjerljivo bolja nego kod prethodnika. I u pogledu kvalitete materijala, ali i ergonomije, koja je bila Ahilova peta prethodnika. U karoseriji dugoj 434 centimetara ima mnogo mjesta.

Novi Stinger Vozili smo Kiju koja je bolja od Mercedesa, BMW-a i Audija!

Obujam prtljažnika iznosi obiteljskih 445 litara. Dacia je izuzetno napredovala i u pogledu komfora. Buka je manja za nekoliko razina što je najveća prednost, a i ovjes je udobniji.

Osnovni motor je i dalje atmosferski benzinac sa 114 KS, a snažniji benzinski turbo ima 125 KS. Mnogo bolji izbor su dizelski motori koji se nude u verzijama s 90 i 109 KS. U ponudi je i automatski mjenjač s dvije spojke, kao i pogon na sve kotače s kojim Duster u najjeftinijoj izvedbi stoji od 123.900 kuna. I oprema je obogaćena. Novi Duster tako, primjerice, nudi sustav četiri kamere i handsfree karticu, no za te luksuzne detalje treba dodatno platiti i u top opremi.

Idi na 24sata

Komentari 92

  • expendables 26.02.2018.

    Kad sve zbrojis ispadne skuplji od konkurencija stim da sa untrasnjom spartanskom izgledu su velike zamjerke .neki auti koji broje 20 godina bolje izgledaju nego taj duster.

  • Rafo 01.02.2018.

    Oprema je obogaćena? Četiri kamere, handsfree kartica... a straga samo jedno minijaturno svjetlo za vožnju unatrag? I to na terencu?

  • White Widow 01.02.2018.

    Prije 6 mjeseci kupio sandero stepway i prezadovoljan. Jedina mana je losa izolacija al to se da psytranceom riješiti. Za 90k skoro full oprema a miran sljedecih 15 god a i odrzavanje jeftinije od ostatka tako da ja brige nemam. Ko bi reko da 3 cilindras s turbom moze bit tak zabavan po bregima 😉

Komentiraj...
Vidi sve komentare