To je to što me zanima!

Prodaja novih automobila raste četvrti mjesec u nizu u Europi

Ukupno 829.527 novih registracija u EU u prošlom mjesecu predstavlja rast za 16,3 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, izvijestila je u četvrtak ACEA.
Vidi originalni članak

Broj novih osobnih vozila registriranih u Europskoj uniji u studenom je porastao četvrti mjesec zaredom, no u 11 mjeseci ove godine prodaja je i dalje u padu, pokazuju podaci Europske udruge proizvođača automobila (ACEA).

Ukupno 829.527 novih registracija u EU u prošlom mjesecu predstavlja rast za 16,3 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, izvijestila je u četvrtak ACEA.

No, unatoč rastu prodaje u posljednja četiri mjeseca, od siječnja do studenoga zabilježen je pad prodaje novih automobila u cijeloj EU, za 6,1 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Osim toga, broj novih vozila u studenom ostao je znatno ispod istog mjeseca prije tri godine i prije pandemije, kada ih je registrirano oko milijun.

Na mjesečnoj razini rast prodaje vozila zabilježen je na svim najvećim tržištima. Prodaje je najviše porasla u Njemačkoj, 31,4 posto, dok je u Italiji prodaja porasla 14,7 posto, u Španjolskoj 10,3, a u Francuskoj 9,3 posto.

No, u 11 mjeseci ove godine ukupna prodaja zabilježila je pad.

"Unatoč nedavnim snažnim rezultatima, pad zabilježen od siječnja do srpnja dovoljan je da povuče učinak od početka godine do danas", objavili su iz ACEA-e.

Od četiri najveća tržišta u EU, Italija je u ovoj godini bila najslabija, s padom novih registracija za gotovo 12 posto, dok je Njemačka i dalje najbolja sa samo 2-postotnim padom. U Francuskoj je broj novih vozila smanjen za gotovo 9, a u Španjolskoj 4 posto.

Na prvom mjestu novih registracija među proizvođačima našla se u studenom grupa Volkswagen, koja je na mjesečnoj razini ostvarila skok prodaje za 36,4 posto, uključujući Porsche s 18 postotnim rastom. BMW je zabilježio povećanje na razini cijele grupe za 14,2 posto, a Mercedes-Benz za 10,8 posto.

Idi na 24sata

Komentari 2

  • Bukva2 21.01.2023.

    Bojkot novih bezobrazno skupih automobila, dobri rabljeni se isplati. I više nikada neki europski brand. Samo Azijati. Čak i mehaničar mi je rekao: "Ako želiš da se često viđamo kupiti ćeš Golfa ili neki europski brand, ako ne uzmi Japanca, nekog čistog azijata i vidimo se godišnje na izmjeni ulja." Tako je i bilo i tako i je, vozim Hyundai i30, crdi 2010 godište - peri - deri! Obratite pažnju na parking ispred mehaničara, samo Volkswagen, BMW, Peugeot te ostali Europski brandovi, a koštaju kao zlato. Mehaničari doslovno žive od njih. I da, nema to veze sa količinom prodanih. Ne hvala, više nikada. Nissan izbjegavati jer ih je kupio Renault, tu je dakle sve jasno, nije to stari Japanac Nissan što je bio. Dakle ljudi, Toyota, Honda, Hyundai, KIA, Mazda(kod Mazde jači motori, one slabije izbjegavati jer ih radi Ford), Suzuki, Mitsubishi, Subaru, Daihatsu i guštajte! A govorim i iz vlastitog primjera, dakle u obitelji imamo Hyundai i30 1.6 crdi 2010., godište, Hyundai i20 1.4 crdi 2012., godište i Toyota Yaris 1.4 d4d 2000., godište - dakle svi peri - deri, a deremo ih pošteno. Tolika razina zahvalnosti kod automobila odavno više ne postoji kod europskih brandova. Probajte Azijate, vjerujte mi, nećete se više vratiti na Europljane. Hvala. 

  • global 16.12.2022.

    normalno da raste prodaja kad za vrijeme korone nije bilo auta kao što raste prodaja onih kojih ima, a ima onih koji se tvornicama isplate proizvesti

Komentiraj...
Vidi sve komentare