To je to što me zanima!

Prostran, ali i agilan: Renault Mégane Grandtour na testu

Uz redizajnirani prednji kraj, Mégane je zadržao stare kvalitete istaknute u GT line modelu. Mégane nudi puno prostora, 1.6 dCi motor je moćan, a istodobno štedljiv
Vidi originalni članak

Renault Mégane sada ima nove farove, novu masku i novi odbojnik s LED dnevnim svjetlima. Dio je to blagog osvježavanja koje je Mégane prilagodilo novom dizajnerskom izričaju Renaulta. No stare kvalitete su ostale - i dalje je to prostran, vrlo ugodan kompakt štedljivih motora i vrlo dobrog ponašanja u vožnji. 

Sve što dodatno dolazi do izražaja upravo u testiranom modelu. U Grandtour verziji Mégane nudi puno prostora, 1.6 dCi motor vrlo je moćan, a istodobno štedljiv, dok GT line paket sa sportskim ovjesom naglašava sjajne vozne osobine. 

S dodatnih 20 Nm u overboostu 1.6 dCi grabi uvjerljivo u svakom trenutku, a osjetno je tiši i uglađeniji od starog 1.9 motora. Sportski ovjes ni najmanje ne ugrožava komfor, a nudi odlično ležanje na cesti.

Praktičan prtljažnik

Osim što je lijepo uklopljen u Méganeovu liniju, prtljažnik na GrandTour modelu standardno nudi čak 524 litara prostora, a zahvaljujući modularnoj klupi može se povećati do 1600 litara. Uz to, suvozačko sjedalo može se potpuno preklopiti i pretvoriti u mali stolić, čime se omogućuje prijevoz dugačkih predmeta.

Renault Mégane Grandtour

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1320 kg
dimenzije: 456x181x151 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 96 kW/130 KS  
ubrzanje (0-100 km/h): 9,8 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 4 l/100 km

CIJENA: 184.700 kn (testni model)   158.600 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Auris TS, VW Golf Variant, Opel Astra ST

Sportski i bogato opremljeni interijer

GT line model poseban je po sportskoj opremi koja krasi i interijer - savršeni, kožnati sportski upravljač, odlična, profilirana sjedala i aluminijske pedale. R-Link s navigacijom je doplata od 5500 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 24

  • D14A3 07.03.2014.

    Ma ljudi moji, sve više auto industriju guše te eko-norme, pa novi BMW nezz koja serija 3 ili 5 će se proizvodit sa 3 cilindra turbo punjena,zašto... manje kubika, manje goriva, bolja eko norma, a sa turbom se nadruka da ispuni prazninu.

  • DavorAntonić 06.03.2014.

    Imam renault clia 1.5 dci istina auto je lagan, dizelaš i nemože trošit puno al kad vidim ovakve budale koje komentiraju a nemaju pojma o ćem prićaju prisere mi se. O potrošnji same pohvale za renaultove motore,živim u brdovitom području i usred brda promijenim u visu sa dvoje ljudi u autu i vuće sasvim solidno (za nekog ko ne traži 400 konja ili slično) auto troši maksimalno 5.5 - 6 l i kad ga prićepiš. Kad smo kubika i downsizinga primjer sa 1.9 na 1.6 uz novčane prilike kakve imamo kod nas i cijenu goriva koja lagano raste i rast će i dalje mislim da će sve više ljudi vozit takve aute jer neće bit para da se toći 3.2 cdi koji teret vuče 230 kmh. ;)

  • drzsee 06.03.2014.

    udoban, štedljiv a jeftin...auto je sasvim ok...

Komentiraj...
Vidi sve komentare