Renault Mégane sada ima nove farove, novu masku i novi odbojnik s LED dnevnim svjetlima. Dio je to blagog osvježavanja koje je Mégane prilagodilo novom dizajnerskom izričaju Renaulta. No stare kvalitete su ostale - i dalje je to prostran, vrlo ugodan kompakt štedljivih motora i vrlo dobrog ponašanja u vožnji.
Sve što dodatno dolazi do izražaja upravo u testiranom modelu. U Grandtour verziji Mégane nudi puno prostora, 1.6 dCi motor vrlo je moćan, a istodobno štedljiv, dok GT line paket sa sportskim ovjesom naglašava sjajne vozne osobine.
S dodatnih 20 Nm u overboostu 1.6 dCi grabi uvjerljivo u svakom trenutku, a osjetno je tiši i uglađeniji od starog 1.9 motora. Sportski ovjes ni najmanje ne ugrožava komfor, a nudi odlično ležanje na cesti.
Praktičan prtljažnik
Osim što je lijepo uklopljen u Méganeovu liniju, prtljažnik na GrandTour modelu standardno nudi čak 524 litara prostora, a zahvaljujući modularnoj klupi može se povećati do 1600 litara. Uz to, suvozačko sjedalo može se potpuno preklopiti i pretvoriti u mali stolić, čime se omogućuje prijevoz dugačkih predmeta.
Renault Mégane Grandtour
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1320 kg
dimenzije: 456x181x151 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 9,8 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 4 l/100 km
CIJENA: 184.700 kn (testni model) 158.600 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Auris TS, VW Golf Variant, Opel Astra ST
Sportski i bogato opremljeni interijer
GT line model poseban je po sportskoj opremi koja krasi i interijer - savršeni, kožnati sportski upravljač, odlična, profilirana sjedala i aluminijske pedale. R-Link s navigacijom je doplata od 5500 kuna.