To je to što me zanima!

Q8 je Audijev najpoželjniji SUV, a nakon ljeta stići će i kod nas

BMW X6 i Mercedes GLE Coupe imaju konkurenta. Novi Q8 ima sve najbolje što Audi može ponuditi i jedan je od najimpresivnijih SUV-ova na svijetu
Vidi originalni članak

Veliki križanci između SUV-ova i kupea već su godinama među najtraženijim automobilima u svijetu imućnijih kupaca. BMW u ovoj klasi s X6 plodove ubire već desetak godina, prije nekoliko godina priključio se Mercedes, a dolaskom Audija Q8 veliki trojac je kompletiran.  

S dužinom od 499 cm Q8 je nešto kraći od Q7, no ukupno gledano, ovo je puno impresivniji automobil. Širok je čak dva metra i nešto niži od Q7, pa je impresivna i prilično agresivna pojava na cesti. Dizajn je djelomično inspiriran izvornim Quattrom i dosta se razlikuje od onoga na što smo posljednjih godina navikli kod Audijevih terenaca. To posebno vrijedi za prednji i stražnji dio.

I u unutrašnjosti Q8 nema nikakve veze s ostalim Audijevim SUV-ovima nego je vrlo slična onoj u novim A6, A7 i A8. Dominira MMI touch response sustav s dva velika centralna zaslona osjetljiva na dodir, koji zamjenjuju gotovo sve tipke. Ispred vozača instrumente zamjenjuje jedan zaslon, rješenje koje se već udomaćilo u skupljim modelima Audija. Iako je izgledom kombinacija SUV-a i kupea, Q8 nudi izuzetno prostranu unutrašnjost. Ovdje ima više mjesta nego u bilo kojem konkurentnome modelu, a prtljažnik ima raskošnih 605 litara.  

Pogon na sve kotače je stalan, a uz doplatu moguće je dobiti i upravljanje na sve kotače, kao i kod velikog A8. Zračni ovjes u stanju je dignuti auto za dodatnih devet centimetara, što je velika prednost na terenu. Svi pogonski sustavi su mild hybrid tehnologije, koja omogućuje vožnju s potpuno isključenim motorom. Dizelski i benzinski motori imat će snagu između 231 i 340 KS te su već dobro poznati iz Audija A6, A7 i A8. Audi Q8 na naše tržište dolazi nakon ljeta, a cijene se za sada još ne znaju.

Digitalna revolucija

Q8 ima najnoviju verziju prilagodljivih digitalnih instrumenata i sustav MMI touch response za upravljanje najvažnijim funkcijama. On je identičan kao u velikom A8 i sastoji se od dva centralno smještena dodirna zaslona. Gornjim se upravlja infotainment sustavom, a donji zamjenjuje mnoge tipke i komande klima-uređaja. Osim toga on služi za unos podataka jer prepoznaje rukopis, što je praktično kod upravljanja navigacijom. 

Obilje prostora

Q8 je dugačak 499 centimetara i ima međuosovinski razmak od tri metra. U unutrašnjosti je zbog toga osjetno prostraniji od konkurenata. Na stražnjoj klupi ima obilje prostora, kako za noge tako i u širinu. U prtljažnik stane 605 litara, a kad su sjedala u stražnjem redu preklopljena, čak 1755 litara. Iako je stražnji kraj, u stilu kupea, nakošen, putnici na stražnjoj klupi imaju dovoljno mjesta za glavu čak i ako su visoki dva metra.

Tehnološko čudo

Osim što je, tehnološki gledano, vrlo impresivan u unutrašnjosti, Q8 je prepun vrhunske tehnologije koja nije vidljiva na prvi pogled. Potrebne podatke za sustave pomoći u vožnji prikuplja uz pomoć pet radarskih senzora, šest kamera, 12 ultrazvučnih senzora i laserskog skenera. Funkcija automatskog daljinskog parkiranja, koja dolazi početkom 2019. godine, samostalno navodi automobil u garažu i iz nje. 

Idi na 24sata

Komentari 49

  • AnonymAnus 15.06.2018.

    Jel ide na kredu od 300 godina?

  • tutek 15.06.2018.

    To su izgleda 25 colni kotači. Ako nisu bar 30 ne kupujem...

  • kaius 13.06.2018.

    alfa stelvio zakon

Komentiraj...
Vidi sve komentare