Obavijesti

Tech

Komentari 49

Q8 je Audijev najpoželjniji SUV, a nakon ljeta stići će i kod nas

Q8 je Audijev najpoželjniji SUV, a nakon ljeta stići će i kod nas
12

BMW X6 i Mercedes GLE Coupe imaju konkurenta. Novi Q8 ima sve najbolje što Audi može ponuditi i jedan je od najimpresivnijih SUV-ova na svijetu

VIDEO

Veliki križanci između SUV-ova i kupea već su godinama među najtraženijim automobilima u svijetu imućnijih kupaca. BMW u ovoj klasi s X6 plodove ubire već desetak godina, prije nekoliko godina priključio se Mercedes, a dolaskom Audija Q8 veliki trojac je kompletiran.  

S dužinom od 499 cm Q8 je nešto kraći od Q7, no ukupno gledano, ovo je puno impresivniji automobil. Širok je čak dva metra i nešto niži od Q7, pa je impresivna i prilično agresivna pojava na cesti. Dizajn je djelomično inspiriran izvornim Quattrom i dosta se razlikuje od onoga na što smo posljednjih godina navikli kod Audijevih terenaca. To posebno vrijedi za prednji i stražnji dio.

Audi Q8

I u unutrašnjosti Q8 nema nikakve veze s ostalim Audijevim SUV-ovima nego je vrlo slična onoj u novim A6, A7 i A8. Dominira MMI touch response sustav s dva velika centralna zaslona osjetljiva na dodir, koji zamjenjuju gotovo sve tipke. Ispred vozača instrumente zamjenjuje jedan zaslon, rješenje koje se već udomaćilo u skupljim modelima Audija. Iako je izgledom kombinacija SUV-a i kupea, Q8 nudi izuzetno prostranu unutrašnjost. Ovdje ima više mjesta nego u bilo kojem konkurentnome modelu, a prtljažnik ima raskošnih 605 litara.  

Audi Q8

Pogon na sve kotače je stalan, a uz doplatu moguće je dobiti i upravljanje na sve kotače, kao i kod velikog A8. Zračni ovjes u stanju je dignuti auto za dodatnih devet centimetara, što je velika prednost na terenu. Svi pogonski sustavi su mild hybrid tehnologije, koja omogućuje vožnju s potpuno isključenim motorom. Dizelski i benzinski motori imat će snagu između 231 i 340 KS te su već dobro poznati iz Audija A6, A7 i A8. Audi Q8 na naše tržište dolazi nakon ljeta, a cijene se za sada još ne znaju.

Digitalna revolucija

Audi Q8

Q8 ima najnoviju verziju prilagodljivih digitalnih instrumenata i sustav MMI touch response za upravljanje najvažnijim funkcijama. On je identičan kao u velikom A8 i sastoji se od dva centralno smještena dodirna zaslona. Gornjim se upravlja infotainment sustavom, a donji zamjenjuje mnoge tipke i komande klima-uređaja. Osim toga on služi za unos podataka jer prepoznaje rukopis, što je praktično kod upravljanja navigacijom. 

Obilje prostora

Audi Q8

Q8 je dugačak 499 centimetara i ima međuosovinski razmak od tri metra. U unutrašnjosti je zbog toga osjetno prostraniji od konkurenata. Na stražnjoj klupi ima obilje prostora, kako za noge tako i u širinu. U prtljažnik stane 605 litara, a kad su sjedala u stražnjem redu preklopljena, čak 1755 litara. Iako je stražnji kraj, u stilu kupea, nakošen, putnici na stražnjoj klupi imaju dovoljno mjesta za glavu čak i ako su visoki dva metra.

Tehnološko čudo

Audi Q8

Osim što je, tehnološki gledano, vrlo impresivan u unutrašnjosti, Q8 je prepun vrhunske tehnologije koja nije vidljiva na prvi pogled. Potrebne podatke za sustave pomoći u vožnji prikuplja uz pomoć pet radarskih senzora, šest kamera, 12 ultrazvučnih senzora i laserskog skenera. Funkcija automatskog daljinskog parkiranja, koja dolazi početkom 2019. godine, samostalno navodi automobil u garažu i iz nje. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 49
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom