To je to što me zanima!

Renault Grand Scenic čak je dostojan i velikog Espacea

Modernizirani Grand Scenic dostojna je zamjena i za kultni Espace, koji odlazi u mirovinu. Pozitivan dojam upotpunjuje novi 1.6 dCi sa 130 Ks koji vuče odlično
Vidi originalni članak

U produženoj, Grand izvedbi, Scenic se opasno približio Espaceu, kralju svih jednovolumena. Doduše, njeguje nešto drukčiji pristup i nosi sebi svojstven dizajn, no komforom vožnje, pa čak i luksuzom Grand Scenic se približio kultnom Espaceu. On naime, nedavno je najavljeno, nakon 30 godina odlazi u mirovinu.

Prostora u povećanom Scenicu ima u izobilju, kako naprijed tako i straga, dok je u prtljažniku od 564 litara moguće ugraditi još dva sjedala. Preglednost je vrlo dobra, ovjes vrlo udoban, izolacija od buke sjajna, a komfor vožnje na visokoj razini.

Pozitivan dojam upotpunjuje novi 1.6 dCi sa 130 Ks koji vuče odlično, a prosječno troši oko 6 l /100 km.

Renault Grand Scenic 1.6 dCi Dynamique

U srednjem Dynamique paketu opreme komfora ne manjka. Ipak, parkirni senzori, koje preporučujemo, su doplata od 2000 kuna, a doplata je i Grand Dynamique Look paket koji donosi krovne nosače i 17-inčne alu kotače.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1430 kg
dimenzije: 456x185x166cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  96 kW/130 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,5 s
najveća brzina: 195 km/h
potrošnja:  4,5 l /100 km

KONKURENCIJA Citroën C4 Picasso, Opel Zafira, VW Touran, Mazda5

CIJENA 188.800 kn (testni model)   179.000 kn (bez doplata)

Idi na 24sata

Komentari 6

  • KnezDomagoj 10.09.2013.

    S-Max je kralj u toj klasi. Voznim osobinama, dizajnom, sigurnošću, ponudom prostora, udobnošću.

  • shit_happens_ 07.09.2013.

    koliko god novi clio ima zgodn design toliko ovaj ima promašen drugo nisam sjedio u ovom nego u onom manjem scenicu i nema mjesta koliko bi bilo za očekivat s obzirom naa oblik karoserije mazda 5 je neusporedivo bolji auto

  • Rafo 07.09.2013.

    Sve je to lijepo, ali kome su smetala dva svjetla za vožnju unatrag, kao što su imali prethodni modeli? Još su i to jedno stavili sasvim dolje desno, tako da se što više prlja i što manje osvjetljava iza auta. Općenito su stražnja svjetla prekičasta, nefunkcionalna, a vjerojatno i skuplja u proizvodnji od svjetala na prethodnim modelima. Očito su dizajneri imali odrješene ruke za iživljavanje.

Komentiraj...
Vidi sve komentare