To je to što me zanima!

Rimac ogorčen zbog Ženeve, iz tvrtke kažu: 'Imamo i plan B'

Organizacija intenzivno traje u posljednjih 5 mjeseci. Razočarani smo otkazivanjem jer smo uložili puno truda, vremena i novaca u organizaciju sajma, rekli su iz tvrtke Rimac automobili, ali kažu da imaju plan B
Vidi originalni članak

Nakon Mobile World Congressa, korona virus je stao na put i sajmu automobila u Ženevi koji je danas otkazan. Zbog toga je posebno ogorčen bio i Mate Rimac, kojem su na putu u Ženevu bila tri automobila. 

Kako je napisao na Facebooku, pretrgli su se da sve naprave, podigli štand, platili i osigurali smještaj za 40 ljudi. 

DRŽAVA ZABRANILA Udarac za autoindustriju: Zbog korone otkazan salon u Ženevi

- Imamo trošak od nekoliko stotina tisuća eura koji su otišli u vjear. J... histeriju! - dodao je Rimac. 

Iz kompanije Rimac automobili rekli su nam u petak kako je ženevski sajam jedan od desetaka događaja u ovogodišnjem kalendaru, ali i sigurno jedan od najvećih. 

- Zahtjeva veliku produkciju i puno stvari treba posložiti za uspješan event reda veličine Ženeva: kompletan štand, automobili, logistika, komunikacija, materijali, naš tim. Organizacija intenzivno traje u posljednjih 5 mjeseci. Razočarani smo otkazivanjem jer smo uložili puno truda, vremena i novaca u organizaciju sajma na kojem smo trebali predstaviti novosti i ime za C_Two - rekli su iz kompanije.

STOŽER CIVILNE ZAŠTITE: 'Novih zaraženih nema, još se čekaju rezultati za šestero...'

Dodaju da je u zadnjih par dana sve ukazivalo na to da će se show otkazati i da je u istoj situaciji puno partnera i suradnika iz industrije.

- Imamo plan B, i ono što je sigurno - show or no show, mi ne stajemo raditi dalje, očekujte novosti u nastavku - rekla nam je šefica marketinga u Rimcu, Marta Longin.

Idi na 24sata

Komentari 86

  • 04.03.2020.

    Mate Rimac nije kriv za grijehe svog oca, ali je postao posredni akter jer mnogi smatraju da je taj zamračeni novac (ili njegov dio) investiran u njegov hobi. To je ono što kod šire javnosti izaziva opravdan bijes jer postoje brojni entuzijasti koji u vlastitoj radinosti rastavljaju i sastavljaju razna vozila, ali nemaju priliku ni da pomisle na otvaranje poduzeća. Uostalom Mate Rimac nije bio prvi koji se pokušavao probiti maloserijskom proizvodnjom unikatnih vozila, ali bez državne potpore ti entuzijasti su bili ili prevareni ili prisiljeni odustati. Za razliku od Rimca, nije bilo nekog oca u pozadini, niti orkestrirane ofenzive medija spremne za bespoštednu promociju.

  • 04.03.2020.

    Rimčeva priča doista zvuči kao nevjerojatna ekskluziva: nakon što je završio srednju školu, pokupivši niz nagrada za inovacije, u vlastitoj je garaži sastavio svoj električni BMW i ubrzo nakon toga otvorio poduzeće za proizvodnju superbrzih električnih vozila vrijednih milijun eura. Bez ikakvog iskustva u autoindustriji, u zemlji gdje se ne proizvode nikakvi automobili, ovo poduzeće je iz prvog pokušaja, bez neuspješnih vožnji, proizvelo najbrži, najjači i najbolji auto na svijetu (Concept One). Sve to zvuči nevjerojatno možda zato što zbilja je. No cijeli taj inovatorski razvoj, kakav god bio, netko je morao financirati. Otkud Rimcu novci za nabavku dijelova i isplatu plaća za 20 zaposlenih s koliko ih je startao? I tu počinje glavni problem za objašnjenje Rimčevog uspjeha: otkud mu uopće novci? Nešto o čemu Rimac nerado priča.

  • 04.03.2020.

    Morat će tata rimac još malo pokrasti kako bi sinu vratio izgubljeno.

Komentiraj...
Vidi sve komentare