To je to što me zanima!

Španjolski "Golf" ne skriva da ima velike sportske ambicije

Očekivanja od Leona su velika. Uz novi Toledo treba pomoći oporavku posrnuloga španjolskog proizvođača. Prodaja kod nas kreće u veljači, a cijene se još ne znaju
Vidi originalni članak

Treću generaciju španjolskog kompakta, koji unutar VW grupe ima lagani sportski predznak, upoznali smo u domaćem okruženju, na jugu Španjolske. Koliko je taj sportski predznak opravdan, isprobali smo za upravljačem najsnažnijeg dizelskog izdanja, s dvolitrenim TDI motorom od 184 KS, koji u imenu ima poznati dodatak FR. Najbrži i najsnažniji Leon na tragu je toga da kod vozača stvarno potakne sportske ambicije, a to do sada i nije bilo izraženo kod dizelskog Leona. 

Ostatak ponude motora čine četiri benzinca i tri dizelaša. Osnovni je 1,2 TSI s 86 KS, a najsnažniji benzinac ima 180 KS. Ponuda dizela započinje 90 KS snažnim motorom, a tu su još agregati sa 105 i 150 KS.

Povećani međuosovinski razmak osjete putnici kojima je na raspolaganju mnogo više prostora. Tu je i 380 litara prtljažnika, što je 39 litara više od dosadašnjeg modela. U unutrašnjosti fali malo više finalne finoće i maštovitosti koja bi ublažila sterilnost. 

Upravljač dobro leži u ruci, a sportski duh podupire i tvrdi ovjes. Ipak je ovo model kojemu je cilj privući mlađe kupce, kako bi Seat konačno dobio pravi smisao unutar VW grupe.

Leon u Hrvatskoj

Automobil u nas stiže tijekom veljače, no cijene se još ne znaju. U Njemačkoj osnovni model stoji 15.390 eura.

FR mijenja zvuk ispuha

U FR-u se može birati eco, comfort, sport te individualni načini rada koji utječu i na zvučnu kulisu ispušnog sustava te osvjetljenje interijera. 

Idi na 24sata

Komentari 23

  • 10.12.2012.

    u svakom slučaju bi ga rađe kupio nego golfa... a cijenu drže rabljeni isto kao i golf.....

  • user_231748 09.12.2012.

    jos jedna kanta iz vw

  • mapa45 08.12.2012.

    Lijep auto, samo čudno mi je da još nisu izbacili CD iz radija?!

Komentiraj...
Vidi sve komentare