To je to što me zanima!

Stellantis kroz softver planira zaraditi dodatnih 4 milijarde eura godišnje na automobilima

Kompanija je izvijestila kako očekuje da će do 2030. imati 34 milijuna povezanih vozila na cestama, u usporedbi s današnjih 12 milijuna
Vidi originalni članak

 Stellantis planira godišnje generirati oko četiri milijarde eura dodatnog prihoda do 2026. i oko 20 milijardi eura do 2030. uz pomoć softverskih proizvoda i pretplata, najavio je u utorak taj četvrti po veličini svjetski proizvođač automobila.

Predstavljajući svoju dugoročnu softversku strategiju, kompanija je izvijestila kako očekuje da će do 2030. imati 34 milijuna povezanih vozila na cestama, u usporedbi s današnjih 12 milijuna.

Softver igra sve važniju ulogu u vozilima, jer pomaže pri upravljanju električnim motorima i baterijama te pri postavljanju i podršci širokog raspona funkcija kao što su autonomna vožnja, navigacija i zabava. Investitori stoga sve više cijene proizvođače automobila na temelju njihovih softverskih mogućnosti, što uključuje poboljšanje performansi baterija vozila i strategije za prikupljanje, tumačenje i monetiziranje podataka koji se prikupljaju tijekom vožnje automobilima.

Glavni direktor odjela za razvijanje softvera u Stellantisu Yves Bonnefont izjavio je da će vozila premjestiti s aktualne namjenske elektroničke arhitekture na otvorenu softversku platformu, koristeći pritom razna partnerstva. “Ne želimo sve raditi sami”, rekao je.

Stellantis ima strateška partnerstva s tvrtkama koje uključuju BMW, proizvođača iPhonea Foxconna i Alphabetov Waymo, što će mu omogućiti "nastavak inoviranja, poticanja učinkovitosti i dijeljenja zajedničkog znanja", stoji u priopćenju.

Počevši od 2024., Stellantis je izvijestio da će predstaviti tri nove tehnološke platforme koje pokreće umjetna inteligencija, a koje će biti nazvane STLA Brain, STLA SmartCockpit i STLA AutoDrive.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • 11.12.2021.

    Kad ću kupovati električni automobil tražit ću da sve te platforme skinu. Neću da auto sam vozi a ja da gledam reklame.

Komentiraj...
Vidi sve komentare