To je to što me zanima!

Suradnja s Renaultom: Citan je luksuzan kombi za po gradu

Isprobali smo Mercedesov najmanji kombi i ostali iznenađeni visokim komforom vožnje. U osnovi je baziran na Renaultu Kangoo, no to je prava trokraka zvijezda
Vidi originalni članak

Mercedes je nedostatak malog kombija u svojoj ponudi uspješno i brzo riješio suradnjom s Renaultom - posudili su njihov uspješni Kangoo i na njegovoj bazi stvorili novi Citan. Osim vanjskog i unutrašnjeg izgleda, u Mercedesu su doradili i tehniku, ponajprije ovjes. Tako Citan ima izravniji upravljač, 2 mm deblje stabilizatore, tvrđe amortizere te čak 15 mm niži ovjes. Te su promjene utjecale na vožnju.

Na ulicama Copenhagena malim smo Mercedesovim kombijem vrlo lako manevrirali, komande su čvrste i precizne, a udobnost na vrlo visokoj razini - Citan preko rupa prelazi uvjerljivo i komforno, baš onako kako bi očekivali od automobila koji nosi trokraku zvijezdu na prednjoj masci. Uz to je i opremljen prema Mercedesovim standardima, pa serijski dolazi s ESP-om.

Ovaj prilagodljivi sustav uzima u obzir opterećenost vozila i nevjerojatno je učinkovit u što smo se uvjerili na posebno pripremljenom poligonu. Sjajni su i motori, ponajprije 1.5 dizelaš koji razvija 75, 90 i 110 KS te 1.2 benzinac od 114 KS. Vlasnike će veseliti i servisni interval svakih 40.000 km. 

Uz to, Citan 109 CDI prosječno troši samo 4,3 l/100 km, što je najmanje u klasi. Osim kao putnički kombi, Citan će u ponudi biti i kao dostavno vozilo i to u tri različite dužine, s najvišom nosivošću od 800 kilograma.

Drukčija unutrašnjost i sjedala

Interijerom Mercedesova Citana dominira visoko uzdignut kokpit i upravljač koji krasi Mercedesova zvijezda. Kvaliteta izrade je više nego dobra, sjedala su odlično odmjerena, a ručica mjenjača idealno je postavljena. 

Idi na 24sata

Komentari 38

  • Capafiori 10.09.2012.

    Ni mercedes nije više ono što je nekad bio.

  • vojs_of_rizn 09.09.2012.

    Osobno nisam posjedoval niti jedan Renault (niti ne kanim), međutva frend mi ima Megane iz 2007 kojem se brisači pale svaki put kad dojde u hladovinu (kišni senzori fakat obavljaju svoj poso, NAT!!), nekad zna sam počet kočit kad mu daješ gas i još kojekakve pizdarije(u to sam se osobno uvjerio). Drugi kolega je imal Megane diesel 2005 koji je na autocesti na 130 km/h odjednom krepal (poruka na display-u "Injection fail") više ga nisu mogli složit al je bio pod garancijom pa su ga vratili (ili tak nekakva šema je bila) i uzel si je Megane Scenic koji je isto svaki čas bio u servisu. Renaulti su dobri dok su novi, al kad jemput počne elektronika zahebavat moš se j***at više s njim! Svaki cigo svojeg konja hvali, pa tak i ti svoj Clio Sport (svaki auto sa 200 ks ide). Ti pričaš o starom 2.0 TDI-u (Pumpa-brizgaljka) koji je smeće koje troši ulje ko đubre, novi Common-rail TDI je sasvim druga priča. To kaj je tvom frednu izgorio A4, to je možda 1 na 1000 a za Renaulte i Peušrot-e je to svakodnevnica (od moje susjede kćeri i zetu se nova 407-mica zapalilia u vožnji). Espace je za Multivan-a svemirski brod, jest zato je već 10 godina izgleda gotovo isto(rugoba ko VelSatis). Design Renaulta je nula bodova(ko da im Picasso dizajnira vozila), ne zna se koji je ružniji (izuzev nove linije Megane-a i nadolazećeg Clia). Uostalom o ukusima se ne raspravlja, ali moraš biti totalno slijep da ne vidiš da je Multivan deset puta ljepši nego bilo koji Renault ili ovaj Quasimodo od Renaulcedesa.

  • JunFan 09.09.2012.

    Hahaha, tko bi rekao, Mercedes i Dacia (Dokker) na istoj platformi i djele iste dijelove.

Komentiraj...
Vidi sve komentare