To je to što me zanima!

Toyota Avensis: Novo izdanje japanskog aduta srednje klase

Novi su instrumenti, konzola i ostatak kokpita, a sjedala su udobnija i bolje drže tijelo. Jedino što je isto kao kod starog modela je ponuda benzinskih motora
Vidi originalni članak

Na osnovi starog model Toyota je razvila Avensis koji će rijetko tko povezati s običnim redizajnom. Gotovo svi karoserijski dijelovi su promijenjeni tako da su limuzina i karavan srednje klase dobili potpuno novi karakter. I u unutrašnjosti ima malo poveznica sa starim modelom. 

Novi su instrumenti, središnja konzola i ostatak kokpita, a sjedala su udobnija i bolje drže tijelo u zavojima. Jedino što je isto kao i kod starog modela je ponuda benzinskih motora, koja se još sastoji od atmosferskih 1.6 i 1.8-litrenih motora koji traže visoke okretaje da bi od sebe dali ono najbolje. Mnogo više kupaca trebali bi privući novi dizelski motori koje je Toyota preuzela iz BMW-a. 

Slabiji 1.6-litreni agregat razvija 112 KS te zamjenjuje dosadašnji 2-litreni motor. Vrh ponude predstavlja 2-litreni četverocilindrični dizel sa 143 KS. S oba motora smo na testnim vožnjama u Švicarskoj trošili 5,2 l/100 km u mješovitoj vožnji.

Novi Avensis je osjetno poboljšan u pogledu udobnosti, upravljač je izravniji, a sigurnost povećavaju novi sustavi poput automatskog kočenja. Razlog za kupnju dizela su i cijene. Naime, najjeftiniji model u ponudi je upravo dizelaš s povoljnom cijenom od 176.900 kuna, a osnovni benzinac stoji 189.900 kuna.

Idi na 24sata

Komentari 33

  • zembo 30.06.2015.

    huyndai elantra ista

  • MAX 2010 28.06.2015.

    babushka.......sa vječnim motorom......

  • črš 28.06.2015.

    Dizajn mi se ne sviđa uopće.. Izgleda mi kao igračka, bzvz...

Komentiraj...
Vidi sve komentare