To je to što me zanima!

Toyota Prius izgleda svemirski i štedljiva je, ali samo u gradu

Uz malo znanja, ali i nešto više truda Prius troši manje od 4 litre na 100 kilometara. Auto svemirskog izgleda je vrlo tih, ali performanse na papiru i nisu tako uvjerljive
Vidi originalni članak

Nekada je bio čista egzotika,  a danas česta pojava čak i na našim ulicama. Prius je izborio svoje mjesto na tržištu iako je njegova isplativost i dalje upitna. Može biti iznimno štedljiv, u gradu i osjetno štedljiviji od dizelaša, no previsoka cijena baca u vodu svaku teoriju o pravoj uštedi.

Za ponosnih 247 tisuća kuna kupac dobiva atraktivan, upečatljiv automobil koji iznutra izgleda “svemirski” i koji je vrlo tih te iznimno udoban. S druge strane kupac, unatoč snazi na papiru, dobiva i ne baš uvjerljive performanse, buku na visokim brzinama i plastiku sumnjive kvalitete u unutrašnjosti. 

Prius je upečatljiv ali i skup auto, idealan samo za “ekološke fanatike”. 

Na otvorenom troši oko 6 litara

Prius je smišljen kako bi štedio i tu zadaću vrlo dobro obavlja u gradu. Tijekom testa u gradskoj smo vožnji uz umjerenu i proračunatu vožnju prosječno trošili 4,0 litara, na pojedinim dionicama i manje od  tri litre. Na otvorenoj cesti i autocesti sasvim druga slika - prosječnih šest litara.

Toyota Prius Sol

masa: 1455 kg
dimenzije: 448x175x149cm
obujam:  1798 ccm
snaga:  100 kW/136 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,4 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja:  4,0 l /100 km

cijena: 252.928 kn (testni model)   247.000 kn (bez doplata)
konkurencija: Honda Civic Hybrid i Insight, Toyota Avensis Hybrid

PLUS: iznimno niska potrošnja u gradu, tih rad pogonskog sustava u gradu, bogata oprema, tehnološke “igračke”
MINUS: cijena, buka pri većim brzinama, ponašanje CVT mjenjača, visoka potrošnja na autocesti i pri agresivnoj vožnji

Idi na 24sata

Komentari 26

  • a ha 11.11.2012.

    Nisam nikad vozio hibrid a i ne privlaci me, dok god ima benzina ne dolazi nista drugo u opticaj. Sto veci motor to bolje

  • zagi 24 08.11.2012.

    tako otprilike izgleda budučnost, samo nismo navikli na nju.

  • globalsolutions 08.11.2012.

    čemu nekakvi aerodinamični dizajni na autima koji su namijenjeni gradskoj vožnji i brzinama do 80km/h? Takvi auti trebaju imati 3-4 sjedala, praktičnost, autonomiju 100 km i sigurnost za putnike, ovo sve su piz...

Komentiraj...
Vidi sve komentare