To je to što me zanima!

Unutarnje vrijednosti bitnije su Mazdi 5, a ona ih stvarno ima

Bogato opremljen automobil jedan je od onih u koje se zaljubljuje na drugi pogled. Toliko prostran i praktičan nije niti jedan konkurent, ali jedini dizelaš nije bez mana
Vidi originalni članak

Rijetko će se tko na prvi pogled zaljubiti u Mazdu5. Pomalo neugledan automobil svojim će dizajnom većinu ostaviti hladnima, no zato će unutarnjim vrijednostima jednostavno oduševiti. Toliko prostran i praktičan nije niti jedan konkurent.

Jedni dizelski motor u ponudi nije bez mana. Izražena turbo rupa pri startu, nedostatak snage pri višim brzinama i skromno ubrzanje iz mjesta do 100 km/h. Borba s velikom masom osjeti se i u potrošnji. 

Na testu je Mazda5 trošila 6,9 l/100 km, što je prihvatljivo, no osjetno iznad deklarirane potrošnje. Cijena od 205 tisuća kuna čini se visokom, no velikoj obitelji Mazda5 će zaista vrijediti svake kune. 

Praktična i prostrana

Zahvaljujući stražnjem paru kliznih vrata koji osjetno olakšava ulazak, izlazak i utovar, Mazda 5 je bez sumnje najpraktičniji automobil u klasi. Srednji i treći redovi sjedala se preklapaju i transformiraju vrlo brzo i jednostavno. Oduševljava i prtljažnik, a razočarava dizajn unutrašnjosti.

Mazda 5 CD116 TX

masa: 1490 kg
dimenzije: 459x175x162cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  85 kW/115 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  13.7 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja:  5,2 l /100 km

cijena: 204.900 kn (testni model) 200.900 kn (bez doplata)
konkurencija: Renault Grand Scenic, Citroen C4 Grand Picasso

PLUS: prostranost u kabini, pomičan i varijabilan srednji red sjedala, varijabilnost i obujam prtljažnika, iskoristiv treći red sjedala, bogata oprema
MINUS: turbo rupa, loša ubrzanja, nedostatak snage pri većim brzinama, nemaštovit dizajn unutrašnjosti, buka vjetra

Idi na 24sata

Komentari 4

  • gosponfulir 15.07.2012.

    ožda su na test uzeli ono kaj postoji, a ne nekakve imaginarne dizele koje vi spominjete... Ovo je jedini dizel za 5 u HR...

  • laky08 14.07.2012.

    Pa na test ste stavili ovu sa najslabijim motorom. Zašto niste stavili 1.8 diesel ili jači, koja nije puno skuplja i sve navedene negativnosti oko motora tada padaju u vodu. O unutrašnjosti ne vrijedi raspravljati jer to je stvar ukusa, no sve je na svome mjestu. Nemaštovito? Možda, ali vrlo praktično i intuitivno. Imam jednu takvu, stariji model, ali znam o čemu pričam.

  • NeNormalan 13.07.2012.

    Malo je to ccm za toliki auto, 1.9 bi trebala biti donja granica.

Komentiraj...
Vidi sve komentare