To je to što me zanima!

Uz pomoć Rimca srušili su nevjerojatan svjetski rekord

Švedski Koenigsegg je svojim modelom Regera srušio svjetski rekord za najbrže ubrzanje do 400 km/h i zaustavljanje nakon toga. Za 0-400-0 km/h automobil s baterijom tvrtke Rimac automobili treba 31,49 sekundi
Vidi originalni članak

'Dobro obavljen posao baterijo' objavio je danas Mate Rimac na Facebooku. Tim se statusom Rimac osvrnuo na tvrtku Koenigsegg koja je svojim hiperautomobilom Regera srušila jedan od najekstremnijih rekorda u svijetu automobila. Auto mora iz mjesta što prije  ubrzati do 400 km/h i ona maksimalno brzo zakočiti sve dok se potpuno ne zaustavi. Za ovu 'operaciju' Regeri je trebalo samo 31,49 sekundi, a kako je to izgledalo možete pogledati u videu.

Lov na najekstremniji rekord u svijetu cestovnih automobila otvorio je prije dvije godine Bugatti. Tada je bivši F1 vozač Juan Pablo Montoya za volanom Chirona ostvario vrijeme od 41,96 sekundi. Ubrzo nakon toga rekord je preuzeo Koenigsegg s modelom Agera RS koja je čitav zadatak obavila za 36,44 sekundi. Od tada švedski proizvođač ne ispušta ovaj rekord 'iz svojih ruku'.

Pri ovom obaranju rekorda za ubrzanje do 400 km/h autu je trebalo samo 22,87 sekundi, dok je kočenje do zaustavljanja trajalo 8,62 sekunde. Rekord je srušen na specijalnoj stazi u Švedskoj, a Regeru je vozio Koenigseggov testni vozač Sonny Persson.



Koenigsegg Regera je hiperautomobil koji ima benzinski motor snage 1100 KS i tri dodatna električna motora. Ukupna snaga sustava iznosi više od 1500 KS a okretni moment 2000 Nm. Sve to ne bi bilo moguće bez tvrtke Rimac automobili. Naime, po narudžbi Koenigsegga Rimac automobili su razvili posebnu bateriju koja unatoč kapacitetu od samo 4,5 kWh može isporučiti trenutnu snagu od 500 kW.

Baterija teži samo 115 kg i zauzima 67 litara prostora tako da su je Šveđani vrlo lako uklopili u automobil. Masa Regere također je ostala vrlo malih 1470 kilograma. Regera stoji oko 1,8 milijuna eura bez poreza što znači da bi kod nas na tržištu stajala oko 20 milijuna kuna. Proizvest će samo 80 primjeraka. 

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZVIJEZDE VRIŠTE':

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 47

  • Aron3 30.09.2019.

    Šizofreni narod, mi Hrvati ! Gle koliko se zgubidani trude da omalovaže svakog uspješnijeg od sebe , time valjda izgledaju vredniji u svojim očima.

  • 28.09.2019.

    Hahaha, da, jer Koenigsegg bez pomoći Rimca ne bi srušio rekord, moš si mislit, ne znam samo kako je rušio sve rekorde ranije bez te pomoći. Rimac je tu jedino uz potplaćenu jeftinu radnu snagu (financijska izvješća su svima javno dostupna, pa možete provjeriti sami) sklopio baterije kupljene iz Kine. Ni motor nije Rimčev (niti Rimac proizvodi bilo što, a kamoli električne motore), motor je od engleske firme YASA Limited. Ovako se uz pompozne naslove dobiva dojam da je Rimac maltene sklopio cijelu Regeru, a ovce već deset godina puše istu priču priču i plješću na uspjehu, dok Rimac preko off-shore računa pere ukradene milijune koje je dobio od oca Ivana Rimca koji je bio glavni u tvrtci Rimac automobili i troši milijune koji redovito dobiva od države.

  • 27.09.2019.

    Gazi Bugatti 😁😎

Komentiraj...
Vidi sve komentare