Nike je nedavno objavio video koji omogućuje nogometnim fanovima doživjeti svijet Neymara Jr.-a u virtualnoj stvarnosti. Da bi dobili puni doživljaj, Nike preporučuje korištenje Google Android smartphonea uparenog s
Cardboard naočalama
, što je jeftina kartonska zamjena za puno skuplje naočale za virtualnu stvarnost.
Stvoren za promicanje novih
Nike Hypervenom II t
enisica, video vas stavlja u ulogu slavnog brazilskog igrača koji koristi svoje vještine kako bi se progurao kroz protivničke igrače i konačno postigao gol. Čuje se i publika kako navija te slavi pogodak.
Unatoč tome što ima samo 23 godine, Barcelonina zvijezda Neymar jedan je od najboljih igrača na svijetu . Zato ne čudi Nikeov potez da baš njega odaberu za manekena u novom reklamnom spotu.
Ipak, najzanimljiviji dio je aspekt virtualne stvarnosti koji je pametan marketinški iskorak . Bez sumnje ćemo vidjeti sve više kompanija koje će se oglašavati koristeći virtualnu stvarnost.