To je to što me zanima!

Veliki plus u Toyotinoj obitelji prvi je hibridni monovolumen

Motori i princip rada su preuzeti od klasičnog Priusa no sve ostalo je novo. Ovo je prvi hibridni monovolumen na tržištu, stiže u srpnju s cijenom oko 260.000 kuna
Vidi originalni članak

Pravi “baby boom” u Toyotinoj hibridnoj obitelji. Samo mjesec dana nakon dolaska Yarisa Hybrida, stiže i novi, za sada najveći član društva - Prius+. Iako je ovo u biti povećana izvedba Priusa sa sedam sjedala, Plus donosi mnogo novosti tako da se radi o novom automobilu. Zbog štednje prostora, baterija više nije straga već sprijeda između sjedala. Samo premještanje je uspjelo zbog činjenice da se ovdje radi o sasvim novoj Li-Ion bateriji koja je uz identične performanse oko 50 % manja i osam kilograma lakša od one u klasičnom Priusu. Na masi se štedjelo i na druge načine. 

Prius+ ima aluminijski poklopac motora, plastični krovni prozor... Zbog toga je masa u odnosu na klasični Prius porasla umjerenih 120 kg. Tako je pogon koji je u potpunosti preuzet iz klasičnog Priusa i na ovako velikom automobilu sasvim dovoljan. Riječ je o benzinskom motoru obujma 1,8 litara koji surađuje s elektromotorom, a ukupna snaga iznosi 136 KS. Prius+ sprint od 0 do 100 km/h odradi za 11,3 sekunde i postiže 165 km/h. Prosječna potrošnja prema Toyoti iznosi 4,1 l/100km što nije daleko od istine, jer mi smo u realnim uvjetima trošili samo pola litre više. Prius+ je prepun novih tehnologija, a najzanimljivija među njima je Pitch & Bounce funkcija stabiliziranja njihanja karoserije pomoću električnog motora.

Prema stručnjacima iz Toyote ovo uopće ne povećava potrošnju a znatno doprinosi udobnosti. Prius+ na naše tržište dolazi tijekom srpnja, u tri razine opreme, a stajat će oko 260 tisuća kuna. 

  • Dvodjelni krovni otvor se automatski zatvara kada se automobil zaključa te tako spriječava grijanje unutrašnjosti.
  • Baterije su sprijeda pa prtljažnik ima obujam od 232 (7 sjedala) do 1750 litara (dva sjedala)
  • Kod Priusa+ aerodinamika je u prvom planu, Cd od 0,28 rekord je klase
Idi na 24sata

Komentari 8

  • gero_1 09.07.2012.

    to je to o čemu govorim :), hirbird je preskup a nema neke velike koristi

  • gero_1 08.07.2012.

    nisam uspoređivao ni veličinu ni kategoriju auta nego potrošnju sa i bez elektromotora ni toyota yaris sa hibridnim pogonom nema neku nisku potrošnju a po veličini su tu negdje rio i yaris, a svakako auto služi za prijevoz od točke A do točke B (rio je samo primjer dobrog razmjera uložen-dobiveno)

  • mali zeleni prigorec 08.07.2012.

    Kad kupiš Toyotu umjesto rezevnog kotača dobiš Kiu!

Komentiraj...
Vidi sve komentare