Tržište je poludjelo za malim crossoverima pa ne čudi da svaki kupac 2008 mora stati u dugi red. Ovaj automobil je pun pogodak. Izgleda upečatljivo, no istodobno je vrlo kompaktan i okretan. S druge strane, dovoljno je i prostran za manju obitelj s djecom. Testirana verzija ima još jednu prednost - štedljivost.
Provjereni HDi dizelski motor u najnovijem izdanju sa 115 KS i start/stop sustavom na testu troši samo 4,9 l/100 km u kombiniranoj vožnji. Pohvale idu i na račun voznih osobina - izravnog upravljača, vrlo krute konstrukcije i sposobnog ovjesa. Kritike zaslužuje jedino neprecizna ručica mjenjača. Ovo je automobil koji je užitak voziti.
Cijena od 166.218 kuna je, s obzirom na to da je riječ o najskupljem modelu s cjenika, sasvim u redu.
SUV izgled je glavni adut
Kao svi automobili u ovoj klasi, 2008 od SUV-a posuđuje samo izgled. To je i glavni adut ovog automobila. Vizualni dojam je impresivan, dok je dojam na terenu potpuno suprotan. Ovo nije terenac, nego, u najbolju ruku, auto za blage izlete makadamom. Tu ne pomaže ni sustav Grip Control koji elektronički regulira pogon.
Peugeot 2008 1.6 e-HDi Allure
TVORNIČKI PODACI
masa: 1205 kg
dimenzije: 416x174x156cm
obujam: 1560 ccm
snaga: 84 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,4 s
najveća brzina: 188 km/h
potrošnja: 4,0 l/100km
CIJENA: 166.218 kn (testni model) 149.407 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Captur, Nissan Juke, Opel Mokka, Škoda Yeti
Bogata serijska i dodatna oprema
Allure je najbogatiji paket opreme i donosi automatsku klimu, multimediju sa zaslonom osjetljivim na dodir te stražnje parkirne senzore. Od dodatne opreme treba izdvojiti veliki panoramski krov.