To je to što me zanima!

Zakon braće na način VW-a: Tiguan u dvoboju protiv Q5

Volkswagen Tiguan gotovo je za klasu manji od Q5, a uz Audi stoji i epitet ‘premium’. No ovi auti su itekako usporedivi jer donose podjednak prestiž, ciljaju na isti tip kupaca i stoje gotovo jednako
Vidi originalni članak

Ono što je popularna američka serija trenutačno na TV-u, to su ova dva SUV-a u svijetu automobila - apsolutni hitovi. I poput likova u seriji, oni su genetski povezani, u isto vrijeme vrlo su slični ali i različiti. 

Tiguan je model s vrha cjenika, najskuplji koji možete kupiti s najsnažnijim dizelskim motorom, 4x4 pogonom, automatskim mjenjačem i dodatnom opremom koja fascinira. Na testirani Q5 još bi se moglo ugraditi opreme za sto i više tisuća kuna, no i ovakav ima sve što poželite od prestižnog SUV-a. Također ima 4x4 pogon i automatski mjenjač. Od ovoga dvojca Tiguan je bez sumnje agresivniji i nabildaniji predstavnik uz R-line paket sportskih dodataka. Tu su i divovski naplaci od čak 20 inča. I dok Tiguan upadljivo privlači poglede gdje god se pojavi, Q5 je diskretniji i elegantniji dio ovog dvojca.

Oba motora su poznati TDI četverocilindraši s obujmom dvije litre, no Tiguanov ima dva turbopunjača i 240 KS, a Audi se mora zadovoljiti sa “samo” 190 KS. Tiguan će do 100 na sat pojuriti za strelovitih 6,5 sekundi, a Audi za 7,9 sekundi, no, ruku na srce, oba automobila su strelovito brza i zadovoljit će i one probirljivije. U praksi se Audi ipak vozi nešto uglađenije.

Glede ugrađenih tehnologija i luksuza Tiguan oduševljava. Automobil sam koči, ubrzava i drži razmak, a na autocesti ga možete voziti i bez ruku jer istodobno automatski drži i svoj trak. Oduševljava i head up zaslon, a tu je i mnogo luksuznih detalja. I Audi je iznimno luksuzno opremljen, primjerice trozonskom klimom, navigacijom i električnim otvaranjem prtljažnika. Oba automobila opremljena su najnovijom generacijom multimedije i digitalnih instrumenata. Ovdje smo mislili kako je riječ o kopiranoj tehnologiji, no razlike su zaista velike. Audi, primjerice, ima mnogo bolje riješene digitalne instrumente, koji bolje izgledaju i nude više mogućnosti individualizacije. Središnji zaslon u njega nije osjetljiv na dodir nego se njime upravlja putem fantastičnog MMI sučelja, po nama mnogo praktičnijeg i sigurnijeg rješenja od dodirnog zaslona kakav nudi Tiguan. 

Tiguan je za razmetanje izgledom, opremom i snagom, a Audi za osjetno diskretniju, ali udobniju i profinjeniju vožnju. Na vama je da se odlučite i da dignete veliki kredit.

Audi Q5 - Tvornički podaci
masa: 1845 kg
dimenzije: 466x189x166 cm
obujam:  1968 ccm
snaga:  140 kW/190 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  7,9 s
najveća brzina: 218 km/h
potrošnja:  5,2 l /100 km
cijena: 551.103 kn (testni model)   422.236 kn (bez doplata)

Testirani Q5 2.0 TDI Quattro S Tronic Dynamic u opremi ima alunaplatke od 19”, automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, LED prednja svjetla, digitalne instrumente, navigaciju, MMI sustav, sjedala presvučena kombinacijom kože i tkanine...

VW Tiguan - Tvornički podaci
masa: 1795 kg
dimenzije: 449x184x165 cm
obujam:  1968 ccm
snaga:  176 kW/240 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  6,5 s
najveća brzina: 228 km/h
potrošnja:  6,4 l /100 km
cijena: 533.988 kn (testni model)   384.716 kn (bez doplata)

Testirani Tiguan 2.0 TDI DSG 4M Highline u opremi ima sva grijana sjedala, head up zaslon, alunaplatke od 20”, 360 pregled s četiri kamere, automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, LED prednja svjetla, digitalne instrumente, navigaciju...

Potpuno različiti - U unutrašnjosti nema kopirane tehnologije, čak su i digitalni zasloni koji služe kao instrumenti potpuno različiti, a tako je i s ručicom mjenjača

Idi na 24sata

Komentari 33

  • 24 SATA NON-STOP 10.05.2017.

    jebes ove bijele boje, ne stoje im nikako, tu najbolje do izrazaja dolaze broncane boje.. onda bi bili savrseni izvana.

  • volimpršut 10.05.2017.

    To se kvari...

  • mestar 09.05.2017.

    Popravci i odrzavanje su papreni jer vw djelove samo oni proizvode.To su auti samo za one dubljeg dzepa, politicare i njihove potrcke.

Komentiraj...
Vidi sve komentare