Obavijesti

Tech

Komentari 33

Zakon braće na način VW-a: Tiguan u dvoboju protiv Q5

Zakon braće na način VW-a: Tiguan u dvoboju protiv Q5
19

Volkswagen Tiguan gotovo je za klasu manji od Q5, a uz Audi stoji i epitet ‘premium’. No ovi auti su itekako usporedivi jer donose podjednak prestiž, ciljaju na isti tip kupaca i stoje gotovo jednako

VIDEO

Ono što je popularna američka serija trenutačno na TV-u, to su ova dva SUV-a u svijetu automobila - apsolutni hitovi. I poput likova u seriji, oni su genetski povezani, u isto vrijeme vrlo su slični ali i različiti. 

Tiguan je model s vrha cjenika, najskuplji koji možete kupiti s najsnažnijim dizelskim motorom, 4x4 pogonom, automatskim mjenjačem i dodatnom opremom koja fascinira. Na testirani Q5 još bi se moglo ugraditi opreme za sto i više tisuća kuna, no i ovakav ima sve što poželite od prestižnog SUV-a. Također ima 4x4 pogon i automatski mjenjač. Od ovoga dvojca Tiguan je bez sumnje agresivniji i nabildaniji predstavnik uz R-line paket sportskih dodataka. Tu su i divovski naplaci od čak 20 inča. I dok Tiguan upadljivo privlači poglede gdje god se pojavi, Q5 je diskretniji i elegantniji dio ovog dvojca.

Oba motora su poznati TDI četverocilindraši s obujmom dvije litre, no Tiguanov ima dva turbopunjača i 240 KS, a Audi se mora zadovoljiti sa “samo” 190 KS. Tiguan će do 100 na sat pojuriti za strelovitih 6,5 sekundi, a Audi za 7,9 sekundi, no, ruku na srce, oba automobila su strelovito brza i zadovoljit će i one probirljivije. U praksi se Audi ipak vozi nešto uglađenije.

Glede ugrađenih tehnologija i luksuza Tiguan oduševljava. Automobil sam koči, ubrzava i drži razmak, a na autocesti ga možete voziti i bez ruku jer istodobno automatski drži i svoj trak. Oduševljava i head up zaslon, a tu je i mnogo luksuznih detalja. I Audi je iznimno luksuzno opremljen, primjerice trozonskom klimom, navigacijom i električnim otvaranjem prtljažnika. Oba automobila opremljena su najnovijom generacijom multimedije i digitalnih instrumenata. Ovdje smo mislili kako je riječ o kopiranoj tehnologiji, no razlike su zaista velike. Audi, primjerice, ima mnogo bolje riješene digitalne instrumente, koji bolje izgledaju i nude više mogućnosti individualizacije. Središnji zaslon u njega nije osjetljiv na dodir nego se njime upravlja putem fantastičnog MMI sučelja, po nama mnogo praktičnijeg i sigurnijeg rješenja od dodirnog zaslona kakav nudi Tiguan. 

Tiguan je za razmetanje izgledom, opremom i snagom, a Audi za osjetno diskretniju, ali udobniju i profinjeniju vožnju. Na vama je da se odlučite i da dignete veliki kredit.

Audi Q5 - Tvornički podaci
masa: 1845 kg
dimenzije: 466x189x166 cm
obujam:  1968 ccm
snaga:  140 kW/190 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  7,9 s
najveća brzina: 218 km/h
potrošnja:  5,2 l /100 km
cijena: 551.103 kn (testni model)   422.236 kn (bez doplata)

Testirani Q5 2.0 TDI Quattro S Tronic Dynamic u opremi ima alunaplatke od 19”, automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, LED prednja svjetla, digitalne instrumente, navigaciju, MMI sustav, sjedala presvučena kombinacijom kože i tkanine...

VW Tiguan - Tvornički podaci
masa: 1795 kg
dimenzije: 449x184x165 cm
obujam:  1968 ccm
snaga:  176 kW/240 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  6,5 s
najveća brzina: 228 km/h
potrošnja:  6,4 l /100 km
cijena: 533.988 kn (testni model)   384.716 kn (bez doplata)

Testirani Tiguan 2.0 TDI DSG 4M Highline u opremi ima sva grijana sjedala, head up zaslon, alunaplatke od 20”, 360 pregled s četiri kamere, automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, LED prednja svjetla, digitalne instrumente, navigaciju...

Potpuno različiti - U unutrašnjosti nema kopirane tehnologije, čak su i digitalni zasloni koji služe kao instrumenti potpuno različiti, a tako je i s ručicom mjenjača

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 33
VIDEO

Alarm u Appleu: Ne rade alarmi na iPhoneu, hitno rješavaju bug
ZASPALI ZBOG GREŠKE

Alarm u Appleu: Ne rade alarmi na iPhoneu, hitno rješavaju bug

Apple je potvrdio da su upoznati s problemom. No još nije poznato zbog čega se uopće kvar pojavio i što korisnici mogu poduzeti dok ne stigne rješenje

Prvi spam ikad naljutio je 393 ljudi, evo što je pisalo u poruci
BIJES U ARPANETU

Prvi spam ikad naljutio je 393 ljudi, evo što je pisalo u poruci

Na današnji dan 1978. godine Gary Thuerk iz tvrtke DEC postao je prvi (poznati) spammer. Umjesto da šalje zasebnu poruku svakom primatelju, poslao je poruku na skoro 400 ljudi
Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu
UVIJEK ONLINE

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu

Pametni sat za djecu E3 dolazi s jednostavnim sučeljem koje će djeca lako svladati, roditelji preko mobilne veze mogu pratiti lokaciju i kontaktirati mališane, a sat ima i kameru