To je to što me zanima!

Započeo je veliki proces protiv VW-a, sve će trajati godinama?

Volkswagen tvrdi da kupci vozila u kojima je bio ugrađen zabranjeni softver koji je manipulirao podacima o ispušnim plinovima nisu pretrpjeli nikakvu štetu te da dalje koriste svoje automobile
Vidi originalni članak

Pred Višim pokrajinskim sudom u Braunschweigu započeo je u ponedjeljak dosad najveći sudski proces u kojem kupci Volkswagenovih vozila od ovog automobilskog koncerna traže odštetu zbog štete pretrpljene skandaloznim manipuliranjem podacima o količini štetnih ispušnih plinova kod automobila s dizelskim motorima.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Sud mora prvo procijeniti u kojoj mjeri je kupcima Volkswagenovih vozila bila nanesena šteta - rekao je na početku suđenja sudac Michael Neef.

Volkswagen tvrdi da kupci vozila u kojima je bio ugrađen zabranjeni softver koji je manipulirao podacima o ispušnim plinovima nisu pretrpjeli nikakvu štetu te da dalje koriste svoje automobile.

Kao tužitelj u ovom procesu nastupa Savezni ured za zaštitu potrošača i Njemački automobilski klub ADAC, koji zastupa oko 470.000 Volkswagenovih kupaca.

AFERA DIZEL Sve što trebate znati: Ovako i Hrvati mogu tužiti Volkswagen

Tužitelj Volkswagenu predbacuje da je "namjerno i protiv pravila" oštetio svoje kupce.

Jedno od pitanje koje sudsko vijeće treba razriješiti je i u kojoj mjeri su svi tužitelji, koje jedinstveno zastupaju Ured za zaštitu potrošača i ADAC, u istoj mjeri pogođeni skandalom.

Kako je objašnjeno na početku procesa, sud isto tako treba utvrditi je li šteta nastala smanjenjem vrijednosti automobila na dizelski pogon zbog skandala oko manipulacije ili tek nakon javne rasprave u Njemačkoj oko zagađenja zraka i sudskih procesa koji su urodili zabranom prometa za sva dizel vozila u nekim njemačkim gradovima.

PROBLEMI ZA KONCERN Interni spisi otkrivaju: I noviji Volkswagenovi dizelaši sporni?

Promatrači procjenjuju da bi slučaj, zbog složenosti i činjenice da se radi o prvom slučaju skupnog podnošenja tužbe, mogao biti prebačen na Visoki njemački sud te da bi mogao trajati godinama.

Koncern Volkswagen je u SAD-u, gdje je 2015. i otkriven skandal oko manipulacije vrijednosti štetnih ispušnih plinova, dosad već isplatio nekoliko milijardi dolara kazne.

Idi na 24sata

Komentari 40

  • NenadZG 07.10.2019.

    Vozilo izbacuje određenu količinu štetnih čestica u atmosferu trošeći gorivo. Ukoliko izbacuje više no što je deklarirano samo zato što software šalje krive podatke, namjerno naštimane, to znali da samo vozilo također ne troši onoliko goriva koliko je deklarirano nego više, jer treba više goriva da bi izgaranjem proizveo više štetnih čestica. Dakle, time su kupci prevareni, jer potrošnja vozila koja je deklarirana nije točna. Naravno da je teško postići deklarirane podatke, ali ovdje su podatci frizirani samo u točno odraženim trenutcima, bez utjecaja vožnje, opterećenosti vozila, dakle vozila u mirovanju. Bez utjecaja na potrošnju otpora kotrljanja, otpora zraka i inih drugih. Samo je jedno bino. Tko je u VW prešutio javnosti da postoji softver koji smanjuje CO kod spajanja vozila na uređaj ja mjerenje ispušnih plinova?

  • goricni 30.09.2019.

    Samo benzinac toyota i mazda.kakav j....i vw dizelas.najveca prevara od auta u povijesti auto industrije

  • area 62 30.09.2019.

    Švabe bi lažirali i Wartburg da još postoji :))

Komentiraj...
Vidi sve komentare