To je to što me zanima!

Zaprimili više od 2200 prijava za poticaje za električna vozila

Zahtjevi koje smo zaprimili dosad višestruko premašuju iznos od dostupnih 17 milijuna kuna, rekao je direktor Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Dubravko Ponoš
Vidi originalni članak

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost tijekom dva dana zaprimio je više od 2200 prijava za sufinanciranje električnih vozila no one višestruko premašuju iznos od dostupnih 17 milijuna kuna, doznaje se u petak u tom fondu. 

"Zahtjevi koje smo zaprimili dosad višestruko premašuju iznos od dostupnih 17 milijuna kuna, rekao je Hini direktor Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Dubravko Ponoš ističući kako se poziv za građane privremeno zatvara danas od 15 sati.

"Očekujemo kako će poštom stići još određeni broj prijava do sredine idućeg tjedna, kada ćemo ih sve zajedno rangirati prema vremenu predaje i krenuti u detaljnu obradu. Bit će prihvaćeni svi zahtjevi koji udovoljavaju uvjetima javnog poziva i imaju potpunu dokumentaciju te budu u okviru raspoloživog budžeta", objasnio je Ponoš.

VIŠE OD 300 PRIJAVA Građani od jutra stajali u redu za poticaje za električna vozila

Za kupnju eko vozila građani su mogli dobiti do 40 posto iznosa sredstava, odnosno od 5 do 80 tisuća kuna, ovisno o kategoriji vozila.

Na prošlogodišnjem javnom pozivu najbrojniji su bili zahtjevi za sufinanciranje električnih bicikala.

Ponoš je istaknuo kako je cilj Fonda tim programom omogućiti građanima da lakše odaberu ekološki prihvatljiviji način prijevoza, osobito u gradovima i na kraćim rutama, zbog čega su u sustav poticaja uključeni električni bicikli.

Najavio je kako će nakon sufinanciranja električnih vozila građanima uslijediti sličan program i za tvrtke i lokalne jedinice.  

Idi na 24sata

Komentari 8

  • Major Gašpar 11.04.2019.

    Električni auti su u startu već prijevara ,a zašto?? Previše koštaju za svoju klasu vozila za barem 40% ,ubrzani gubitak radijusa kretanja sa jednim punjenjem npr. kao novi može prijeći 250 km ,a nakon 50-ak punjenja jedva 180 km i to bez upaljene klime ili nekog drugog el.potrošaća, velika količina zračenja na putnike iz baterije prilikom uporabe što se još uvijek zataškava zbog profita, ekstremna opasnost od požara prilikom sudara zbog velike snage baterije čak tri puta opasnije nego benzinac ,a o dizelu da i ne govorimo , subvencija taman pokriva dio troška za zamjenu baterije nakon otprilike 80 000 km jer će radijus kretanja biti oko 40 km sa 250 km .Tko voli neka i plati !!

  • BlackRaven 08.04.2019.

    To ce opet bit ko i poticaji za solarne panele. Pokupio Agrokor sve u tisini, cijeli tender. A vidim kako su postavili ijedan panel..Bas bi volio vidjet i ovu listu..

  • jozo bozo22 06.04.2019.

    Samo vi napisite tocno imena za poticaje pa cemo vidit ko je dobio poticaj jel normalni ljudi ili vasi rodaci!!! To ce pokazat javno subvencioniranje ...kako je javno za sve!

Komentiraj...
Vidi sve komentare