To je to što me zanima!

Zašto je Fortnite postala najpopularnija online igrica?

Na DAMconf 15. studenog Piotr Bombol, CEO marketinške agencije iz Poljske posvećene gaming marketingu pokazat će kako su lansirali Fortnite digitalnu kampanju u 17 zemalja.
Vidi originalni članak

Fortnite – voliš li ga ili ne možeš podnijeti „klince“ koji se hvale svojim uspjesima u ovoj svjetski poznatoj online igrici, čini se da nema osobe koja nije čula za Fortnite.

U čemu je tajna uspjeha? Radi li se o formuli koju možemo replicirati ili je u pitanju slučajni uspjeh? Ako itko može reći sa sigurnošću, onda je to Piotr Bombol, CEO marketinške agencije iz Poljske posvećene gaming marketingu, među čijim klijentima je i Fortnite.

Piotr će na DAMconf-u pokazati kako su lansirali Fortnite digitalnu kampanju u 17 zemalja CEE regije.

Što je sljedeće u komunikaciji s tehnologijom?

Nick Bićanić, keynote govornik ovogodišnjeg DAMconf-a, dolazi iz Los Angelesa kako bi s publikom podijelio svoju viziju bliske budućnosti. Koliko će intiman postati naš kontakt s pametnim telefonima i računalima? U iščekivanju njegovog nastupa na konferenciji, pogledajte ekskluzivnu video najavu iz Venice Beach, Californije.

https://youtu.be/rXCH00xMAq4

Novi oblik komunikacije

U današnjoj digitalnoj eri nezamisliva je komunikacija bez ulaganja u inovativne digitalne platforme i kontinuirano praćenje tehnologije i trendova koji unaprjeđuju poslovanje poručuju iz A1 Hrvatska. Upravo zato, A1 Hrvatska je kao generalni pokrovitelj odlučila podržati ovogodišnju DAM konferenciju kao projekt koji potiče izvrsnost, inovaciju i omogućuje platformu za razmjenu najboljih praksi iz sfere digitalnog oglašavanja i marketinga.

Još samo 8 dana do početka

DAMconf program konferencije se održava sljedeći četvrtak, 15. studenog, a radionice Boosting your digital marketing through Art + Science i The Perfect Pitch su dan nakon, u petak 16. studenog. Karte su još uvijek u prodaji, a možeš ih naći na www.damconf.com

Idi na 24sata

Komentari 1

  • h1gh_3nd 27.11.2018.

    smece

Komentiraj...
Vidi sve komentare