Obavijesti

Tech

Komentari 38

Citroën DS5 odličan svugdje, osim na neravnim cestama

Citroën DS5 odličan svugdje, osim na neravnim cestama
4

Reprezentativni Citroën, najveći član prestižne linije DS, zrači luksuzom dok stoji, ali i u vožnji. Komfor vožnje je izniman sve dok ne skrenete na kakvu lošu cestu

Posljednji i najveći član Citroënove linije DS izgleda vrlo futuristički. Njegov moderni, zaobljeni dizajn upravo oduševljava iako je po nekim detaljima (poput praznih ispušnih cijevi) očito da je sve to šminka. Interijer izgleda odlično, a i vrlo je luksuzan. Ne samo zbog bogate opreme, koja primjerice uključuje dizajnerske kožnate presvlake grijanih i električno pokretanih sjedala s masažom, nego i zbog materijala te izrade. 

U prestižnom DS5 sve djeluje vrlo kvalitetno izrađeno, gumbići i prekidači (a ima ih napretek) pomiču se mekano i uglađeno naglašavajući visoki dojam elegancije koji zrači iz svake pore ovog automobila. Izolacija od buke također je odlična, a vrlo tih i miran 163 KS snažan turbodizelaš prikladna je mjera za više od tonu i pol tešku i 4,5 metara dugu karoseriju. I bila bi to još jedna bajkovita priča da smo automobil vozili samo na cestama za koje je DS5 napravljen - onim francuskim, koje su među najboljima u Europi.

No ovdje u Hrvatskoj ceste su prepune rupa, na kojim DS5 poskakuje i glasno lupa. I dok smo, vozeći autocestama i većinom lokalnih cesta, bili oduševljeni udobnošću, ali i preciznošću vožnje, ovjes Citroëna DS5 izrazito se loše nosi s razrovanim gradskim ulicama. Toliko da bi moglo itekako smetati nekog tko je za njega izdvojio 300.000 ili više kuna.

Lijen, ali uglađen automatik

Ručica automatskog mjenjača ne samo da izgleda poput kakve moderne skulpture nego ju je užitak i koristiti. Lagana je a čvrsta, uglađena a precizna i kratkog hoda. I dobro da je takva jer je DS5 puno bolje voziti u ručnom režimu rada kada sami birate stupanj prijenosa, naročito na otvorenoj cesti. Automatski režim dobar je u laganoj vožnji, no prilično lijeno reagira na kick-down, što može biti problem prilikom pretjecanja ili u gradskoj vožnji. U režimu Sport reakcije su brže, no tada bespotrebno troši više goriva. Inače, potrošnja na testu kretala se od 7,4 l/100 km na otvorenoj cesti, 8,1 na autocesti do 9 litara u gradu.

Unutrašnjost kao u nekom zrakoplovu

Interijerom dominiraju naglašeno odrezani upravljač i široka središnja konzola, na kojoj su elegantni prekidači. Isti se nalaze na krovu, pa cijela unutrašnjost Citroëna DS5 podsjeća na kokpit kakvog zrakoplova.

Citroën DS5 2.0 HDi Sport Chic BVA6

masa: 1540 kg
dimenzije: 453x185x152cm
obujam:  1997 ccm
snaga:  77 kW/163 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,1 s
najveća brzina: 211 km/h
potrošnja:  6,1 l /100 km

cijena: 337.225 kn (testni model)   297.600 kn (bez doplata)
konkurencija: Volkswagen CC, BMW serije 3, Audi A4, Honda Accord

PLUS: atraktivan, futuristički dizajn izvana i iznutra, vrlo bogata oprema, osjećaj luksuza, odlična izolacija od buke, dobro ležanje na cesti
MINUS: glasno lupanje i vibracije prilikom prelaska preko izraženijih neravnina, nepregledan na sve strane, lijen odziv automatskog mjenjača

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 38
Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine
AUTO VIJESTI ZA BUDUĆNOST

Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine

Europska unija više više ne cilja na potpunu zabranu motora s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. godine. Umjesto toga otvara vrata nastavku prodaje benzinaca i dizelaša, ali na e-goriva i druga “čista” goriva, što je veliki zaokret u odnosu na prvotni plan.
Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti
PET NOVITETA

Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti

Jedna od najvećih zamjerki Samsungovim top modelima godinama je bilo sporije punjenje u odnosu na konkurenciju. Čini se da S26 Ultra to konačno ispravlja.