I s benzinskim motorom Citroën C3 Picasso je vrlo ugodan u vožnji, a nije previše rastrošan. Voli visoke okretaje, kao svaki benzinac, ali ni tada nije naporno glasan
Citroënov mališan uz osnovni motor iznenađujuće je agilan
Citroënov mali gradski umjetnik vrlo je simpatičan i praktičan automobil dopadljivog jajolikog vanjskog izgleda te prostrane, moderne i ukusno uređene unutrašnjosti. Nešto viši položaj sjedenja, velike staklene površine te kompaktne dimenzije čine ga vrlo lakim u gradskoj vožnji.
Uz to je iznenađujuće agilan, čak i s osnovnim benzinskim motorom od 95 KS. Jer motor je vrlo elastičan, tih i ugodan u radu. Poput svakog benzinca, voli visoke okretaje, no ni tada nije naporno glasan.
Uz sjajno postavljenu, iako šlampavu i predugu ručicu mjenjača, to ga čini dovoljno brzim, a nije pretjerano rastrošan - u gradu, prosječno smo trošili manje od 8 l/100 km.
Citroën C3 Picasso 1.4 VTi 95 BVM
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1320 kg
dimenzije: 408x173x162cm
obujam: 1397 ccm
snaga: 70 kW/95 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,2 s
najveća brzina: 178 km/h
potrošnja: 6,6 l /100 km
CIJENA: 122.300 kn (testni model) 104.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Ford B-Max, KIA Venga, Fiat 500L; Škoda Roomster
PLUS: miran, uglađen i štedljiv motor, simpatičan dizajn, dobra oprema, prostranost u prtljažniku, agilnost u vožnji
MINUS: šlampav mjenjač, glasno prelazi preko oštrih poprečnih neravnina, kratka sjedala