Novi BlueHDi motor je iznimno uglađen u radu, a istodobno može vrlo dobro povući. Pohvale zaslužuje i potrošnja koja je tijekom testa iznosila 5,7 litara na 100 km
Francuska poslastica: Najjači i najopremljeniji 308 na testu
Koliko 308 može biti zabavan i luksuzan uvjerili smo se na testu njegove top izvedbe s dizelskim motorom od 150 KS, automatskim mjenjačem i najbogatijim paketom opreme. Novi BlueHDi motor je iznimno uglađen u radu, a istodobno može vrlo dobro povući. Dokaz tome je sportskih 8,6 sekundi od 0 do 100 km/h.
Pohvale zaslužuje i potrošnja koja je tijekom testa iznosila 5,7 l/100 km. Odlično za tako snažan automobil. Automatski mjenjač radi brzo i vrlo komforno. Jedna od najjačih strana 308 je komfor u vožnji. Ovjes je udoban, buka u unutrašnjosti minimalna, a osjećaj je općenito kao da se vozite u automobilu srednje klase.
U skladu s tom klasom je, nažalost, i cijena, no visok iznos je u potpunosti opravdan snažnim motorom, automatikom i bogatom opremom.
Oprema bogata kao u klasi više
U seriji na testiranom automobilu su, između ostalog, Full LED Technology svjetla, sportska sjedala, prednji i stražnji parking senzori, multimedijski sustav s navigacijom i mnogi drugi detalji.
Peugeot 308 2.0 BlueHDi EAT6 Allure
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1310 kg
dimenzije: 425x180x145cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 8,6 s
najveća brzina: 214 km/h
potrošnja: 4,1 l/100 km
CIJENA: 197.739 kn (testni model) 192.121 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Volkswagen Golf, Seat Leon, Opel Astra, Renault Megane