Renaultov sjajni 1.5-litreni turbodizelski motor ugrađuje se u više od 40 različtih modela, a rabi ga pet različitih brendova - od Mahindre i Dacije do Mercedesa
Globalizacija: Od Dacije do Mercedesa, svi voze isti motor
Uloži puno, napravi kvalitetno, a onda to iskoristi koliko god možeš. To je deviza po kojoj je Renault krenuo u projekt poznatog 1.5-litrenog dCi motora, koji u različtim izvedbama snage danas pokreće svaki manji i srednji model iz portfelja francuskog proizvođača, njegovog povoljnog brenda Dacije, ali i japanskog partnera Nissana.
Dakle, od Renault Twinga, Clija, Captura, Méganea, Fluencea i Scenica preko Dacije Sandero, Lodgy i Dustera, do Nissan Micre, Notea, Jukea i Qashqaija kod nas te mnogih modela samo za japansko tržište. Ali ne samo to - Renault je svoj motor prodao i Suzukiju, koji ga ugrađuje u Jimny, Mahindri za njezin Verito, a novim dogovorom Renaulta i Mercedesa pokreće i novu A-klasu.
Isprobali smo ga u većini navedenih modela i iznenađujuće je da svugdje funkcionira odlično osiguravajući miran, tih i uglađen rad, konstantnu vučnu silu te uvijek vrlo povoljnu potrošnju goriva.
Moderna tehnika i pet verzija snage
Četverocilindrični 1.5-litreni dizelaš razvijen je 2001. godine, nosi internu oznaku K9K, a razvija od 65 do 110 KS. Opremljen je Borg-Warnerovim turbopunjačem te common-rail izravnim ubrizgavanjem Delphija, Boscha ili Continentala, ovisno o snazi.