Prednji dio Škode Yeti u redizajnu je potpuno promijenjen, a na ostatku su noviteti manji. No, po ostalom je ovaj automobil u samom vrhu, a i dalje izgleda originalno
I dalje u vrhu: Samo u izgledu se Škodi Yeti primijete godine
Nakon pet godina na tržištu Yeti je obnovljen. Prednji dio mu je potpuno promijenjen, a na ostatku automobila su promjene manje. Ipak, ni nakon redizajna Yeti ne može sakriti činjenicu kako je riječ o autu iz nekih drugih vremena, kad je u kompaktnoj SUV klasi prolazio kockasti - terenski dizajn. Ipak, ima i to svoju prednost - Yeti izgleda originalno.
Ispod karoserije Yeti oduševljava u svakom pogledu. Vozne osobine su vrhunske, naginjanje u zavojima minimalno, upravljač izravan, a udobnost ovjesa na najvišoj razini. Motor je štedljiv - 5,8 l/100 km u gradu tijekom testa odličan je rezultat.
Cijena od 176.297 kuna nije pretjerana. Usporedimo li Yeti s konkurencijom, još spada među najpovoljnije automobile u klasi. Vrlo dobar odnos uloženo - dobiveno.
Inteligentan i velik prtljažnik
U prtljažnik u osnovi stane dobrih 416 litara, no treba naglasiti kako je to vrijednost bez rezervne gume, koja je sve rjeđa u serijskoj opremi novih automobila. S preklopljenim sjedalima obujam iznosi 1580 litara. U prtljažniku oduševljavaju brojni pretinci za sitnije stvari te praktične kukice koje služe za učvršćivanje tereta i vješanje vrećica.
Škoda Yeti Ambition 1.6 TDI GeenLine
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1410 kg
dimenzije: 423x179x167cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 77 kW/105 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 12,1 s
najveća brzina: 176 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
CIJENA: 176.297 kn (testni model) 172.555 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Nissan Qashqai, Ford Kuga, Mitsubishi ASX
Nemaštovito, ali vrhunski izrađeno
Unutrašnjost je kao i kod ostalih modela Škode, bez vica u dizajnu, ali zato krajnje precizno izrađena uz korištenje kvalitetnih materijala. Opremljenost je sasvim solidna, nedostaju samo sitnice.