Kijin gradski mališan oduševljava prvenstveno niskom potrošnjom od 4,4 l u gradu, no takav auto stoji skoro kao klasu veći auto. U gradu je Rio iznenađujuće agilan
Kia Rio troši malo kao upaljač sa štedljvim 1.1 dizel motorom
Vrijeme kada je Kia bila cijenom znatno povoljnija od konkurencije, nažalost, stvar je prošlosti. Tako Rio pokretan modernim 1.1 litrenim dizelašem stoji kao klasu veći auto.
No zato ovako motorizirani Rio u prosjeku troši 4,4 l/100 km, i to u pretežito, s obzirom na namjenu primjerenom, gradskom režimu.
Start/stop sustav upravo tu ispunjava svoju svrhu, a iako ima izraženu “turbo rupu” i do 100 km/h mu treba cijela vječnost, Rio je u gradu iznenađujuće agilan. Rezultat je to umjerene mase, solidnog okretnog momenta kao i mjenjača sa šest stupnjeva, vrlo rijetkog u ovoj klasi.
Motor ne zazire od visokih okretaja, a ni tada nije rastrošan i bučan.
Predvidljiv i okretan
Iako je ovjes novog Rija više podređen udobnosti nego dinamičnijoj vožnji, čak ni prilikom bržih prolazaka zavojima Rio ne ostavlja prostora kritici. Naginjanje je umjereno, držanje pravca dobro, a ako pretjerate, tu je serijski ESP. Valja pohvaliti i odličnu preglednost, a ima i parkirne senzore.
Kia Rio 1.1 Fun ECO Dynamics
masa: 1155 kg
dimenzije: 405x172x145cm
obujam: 1120 ccm
snaga: 55 kW/75 KS
ubrzanje (0-100km/h): 16 s
najveća brzina: 158 km/h
potrošnja: 3,2 l /100 km
cijena: 114.540 kn (testni model) 107.990 kn (bez doplata)
konkurencija: Ford Fiesta, Opel Corsa, Suzuki Swift, Hyundai i20
PLUS: mala potrošnja, motor, dizajn, ponuda prostora, opremljenost, ergonomija, garancija, preglednost, okretnost, mjenjač, udoban ovjes
MINUS: visoka cijena, bezosjećajan upravljač, skromna površina sjedenja na prednjim sjedalima, buka u kabini, plastika u unutrašnjosti