Obavijesti

Tech

Komentari 34

Luksuz i užitak vožnje, ali po razumnoj cijeni u Kiji Optimi

Luksuz i užitak vožnje, ali po razumnoj cijeni u Kiji Optimi
10

Optima ima odličan odnos uloženog i dobiveno. Od osnovne verzije nudi opremu automobila najviše klase. Motor od 136 KS doima se slabim, no sasvim je dovoljan

VIDEO

Velika, luksuzno opremljena i vrlo povoljna limuzina. Zvuči primamljivo, no ipak su ovakvi automobili vrlo rijetki na našim cestama. Unatoč tome što je ponuda sjajna. Optimi tako cijenom, dimenzijama i opremom  konkuriraju Hyundai i40, Renault Latitude, Peugeot 508, Škoda Superb... Osnovna Kia Optima stoji 218.490 kuna - pozamašan iznos, za koji kupac dobiva  automobil od gotovo pet metara s raskošnom stražnjom klupom i prtljažnikom, štedljivim dizelskim motorom i opremom koja je nekim detaljima na razini najviših klasa automobila. Spomenimo samo da u seriju spadaju kožom presvučena sjedala, od kojih je ono vozačevo električno pokretano, grijano, ali i hlađeno. I sve to u osnovnom paketu opreme. Vrlo pohvalno.

Dizelski motor obujma 1.7 litara sa 136 KS jedini je u ponudi i na papiru djeluje kao previše skromno rješenje. Ipak, u praksi sasvim zadovoljava. Optima nije previše teška, tako da bez problema može potegnuti kada je to potrebno. Oko deset sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h i maksimalnih 202 km/h dovoljno je za sve vrste prometnica i stilove vožnje. A ako je vaš stil štedljivost, bez problema ćete ostvariti prosječnu kombiniranu potrošnju od 6,2 litre, kao mi na testu. Zbog štedljivosti, uglađena motora i vrlo udobna ovjesa, Optima se nameće kao vrlo dobro poslovno i obiteljsko vozilo za one koji često prevaljuju velike kilometraže. 

Mekani ovjes nije idealan za agresivniju vožnju zavojima, no i tu se Optima solidno snalazi, kao i na lošim prometnicama, na kojima ostaje udobna. Sve u svemu, ovo je automobil bez izraženijih mana i s vrlo dobrim odnosom uloženog i dobivenog.

Kraljevska ponuda prostora

Na stražnjoj klupi dovoljno mjesta za noge imaju i vrlo visoki ljudi, a tu je i raskošni prtljažnik od 505 litara. Kvaliteta izrade u unutrašnjosti je na vrlo visokoj razini, a isto vrijedi i za upotrijebljene materijale. 

Zanimljivo rješenje kamere

Preglednost prema straga je zbog oblika karoserije prilično loša, stoga mnogo pomažu senzori i kamera za vožnju unatrag. Njen zaslon je skriven u unutrašnjem retrovizoru, što je praktično i atraktivno rješenje. 

Kia Optima 1.7 CRDi SX

masa: 1559 kg
dimenzije: 485x183x146cm
obujam:  1685 ccm
snaga:  100 kW/136 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,3 s
najveća brzina: 202 km/h
potrošnja:  5,1 l /100 km

cijena: 221.540 kn (testni model) 218.490 kn (bez doplata)
konkurencija: Renault Latitude, Hyundai i40, Peugeot 508

PLUS: ponuda prostora, luksuzna oprema već od osnovnog paketa, uglađen i štedljiv motor, razina buke, udoban ovjes, povoljna cijena, kvaliteta izrade i materijala
MINUS: dimenzije nepraktične za grad, nepreglednost straga, naginjanje automobila pri agresivnijoj vožnji 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 34
VIDEO

VIDEO Plati pa leti: Hexa na prvom letu u Tokiju. Ovaj 'leteći auto' može se spustiti i na vodu
BISTE LI SE USUDILI?

VIDEO Plati pa leti: Hexa na prvom letu u Tokiju. Ovaj 'leteći auto' može se spustiti i na vodu

TOKIO: Sve što morate reći je "Želim ići naprijed" i letjelica krene naprijed. Pritisnite dugme kad želite poletjeti, pritisnete dugme kad želite sletjeti. Kompjuter radi većina toga za vas. Vrlo je jednostavno, kazao je pilot Jace McCown nakon što je u Tokiju demonstrirao let u električnoj letjelici Hexa. Proizvod je američke kompanije Lift Aircraft, koja tvrdi da s ovom letjelicom "Bilo tko može upravljati".Hexa je teška 196 kg, opremljena je posebnim balističkim padobranom i nastavit će letjeti čak i ako šest od 18 zasebnih električnih motora otkaže...'Ovo je kao leteći automobil', pišu korisnici društvenih mreža...

HT: HAKOM je testirao, imamo najbolju mobilnu mrežu u državi
TESTIRALI SVE USLUGE

HT: HAKOM je testirao, imamo najbolju mobilnu mrežu u državi

Mjerenjem kvalitete mobilnih mreža u Hrvatskoj bio je obuhvaćen 31 grad te približno 5000 kilometara cesta i autocesta u Hrvatskoj. Mjerenja su provedena tijekom veljače i ožujka ove godine
Komisija traži od Microsofta da dostavi dokumente o Bing AI-u: Problem su 'halucinacije'...
ROK JE DESET DANA

Komisija traži od Microsofta da dostavi dokumente o Bing AI-u: Problem su 'halucinacije'...

Komisija sumnja da AI generira lažne informacije, poznate kao „halucinacije”, iz ovih sustava, kao i 'deepfake' generiran umjetnom inteligencijom te manipulira biračima...