Obavijesti

Tech

Komentari 48

Motor za zagrižene ljubitelje u sportski ušminkanom Civicu

Motor za zagrižene ljubitelje u sportski ušminkanom Civicu
3

Za pogon je zaslužan 1.8-litreni benzinac koji razvija 142 KS. Za prave “hondaše” ovaj motor je dobar odabir, ali ostali bi uz aktualne trendove mogli biti iznenađeni

Honda Civic je redizajnom dobila mnogo, a najveći dobitak je atraktivniji izgled. To posebno vrijedi za testirani model Sport koji se izdiže agresivnijim prednjim i stražnjim dijelom te agresivnim  crvenim detaljima u kombinaciji s bijelom bojom. No pod poklopcem motora nema niti traga agresiji. 

Željko Lukunić/Pixsell

Za pogon je zaslužan provjereni benzinski motor od 1.8 litara koji razvija 142 KS. Za iskonske “hondaše” ovaj motor je dobar odabir, no ostali bi mogli biti malo iznenađeni. Danas kada je većina motora turbo koncepcije ovaj agregat koji oživi tek na visokim okretajima već je pomalo egzotika. Da bi pokazao svoj puni potencijal potrebno ga zavrtjeti do iznad 6500 okretaja, u suprotnom ostaje dojam da je njegova snaga manja od deklarirane. No ovo je sasvim tipično za Hondine benzinske motore i pravi obožavatelji japanske marke to smatraju plusom. No vozite li umjereno i štedljivo, ovaj problem nećete niti zamijetiti, a oduševit ćete se iznimno mirnim i tihim radom (vjerojatno najtišim u klasi), vrhunskim komforom vožnje, preciznim upravljačem i mjenjačem te ostalim voznim karakteristikama. 

S nogu baca i prostranost te varijabilnost koja je bez konkurencije. Oprema Sport je i dosta bogata, tako da vozaču i putnicima ništa ne nedostaje. Redizajnom je Civic dobio navigaciju i napredni sigurnosni sustav ADAC koji upozorava na nadolazeće aute prilikom vožnje unatrag te na mogućnost naleta na vozilo ispred, a po potrebi i automatski koči. Testirana Honda Civic opravdano spada među najskuplje aute u klasi, a onima koji nisu izraziti “hondaši” preporučili bi da ipak razmisle o dizelskom modelu koji je neznatno skuplji. 

Tvornički podaci:

masa: 1336kg
dimenzije: 437x177x147 cm
obujam:  1798 ccm
snaga:  104 kW/142 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  9,4 s
najveća brzina: 215 km/h
potrošnja:  6,1 l /100 km
cijena: 203.900 kn (testni model)   199.900 kn (bez doplata)

Civic 1.8 i-VTEC Sport u seriji ima multimedijski touchcreen uređaj s navigacijom, alu naplatke 17 inča, ADAS sustav za pomoć u vožnji, automatsku klimu...

Željko Lukunić/Pixsell

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 48
Kreću novi poticaji: Uskoro bi svaki drugi hrvatski taksist  mogao imati električni auto
BUDUĆNOST PROMETA

Kreću novi poticaji: Uskoro bi svaki drugi hrvatski taksist mogao imati električni auto

Prema trenutačnim informacijama, prijave će početi 15. siječnja, a ukupno je dostupno 45 milijuna eura, što je dosad najveće ulaganje države u električnu mobilnost. Novac je podijeljen sektorima koji najviše voze svaki dan i tako najviše utječu na gradske emisije: 22 milijuna ide autotaksi prijevoznicima, 20 milijuna dostavnim službama, a tri milijuna onima koji nude car-sharing i RENT-a-car
Tesla u velikim problemima: Prodaja u SAD u pala na najnižu razinu u gotovo tri godine
NISU VIŠE TRAŽENA ROBA

Tesla u velikim problemima: Prodaja u SAD u pala na najnižu razinu u gotovo tri godine

Tesla je u studenom u SAD u prodala oko 39.800 automobila, čak 23 posto manje nego lani i na najnižoj razini od početka 2022. godine. Ni novi, jeftiniji modeli Modela 3 i Modela Y nisu upalili kako je Elon Musk očekivao.
OpenAI otišao korak naprijed, izbacili svoj najnoviji model GPT-5.2: 'Najmoćniji je do sad'
'CRVENI ALARM'

OpenAI otišao korak naprijed, izbacili svoj najnoviji model GPT-5.2: 'Najmoćniji je do sad'

Novi model dolazi u tri verzije, cilja profesionalce i stiže samo tjednima nakon prethodne generacije