Mitsubishi je napravio prvi SUV plug-in hibrid. Motori razvijaju 202 KS, ima pogon na sve kotače, a samo na struju može voziti više od 50 kilometara, i to do 120 km/h
Outlander je prvi hibridni SUV koji se može puniti na utičnicu
Prema vrsti pogonskog sklopa, postoji nekoliko vrsta hibrida - od klasičnih do hibrida produženog dosega. Najnapredniji su tzv. plug-in hibridi, kod kojih je baterije moguće puniti i na kućnoj utičnici. Mitsubishi, koji je napravio prvo velikoserijsko električno vozilo, MIEV, sad je napravio i prvi hibridni plug-in SUV. Pokreću ga dva elektromotora, jedan straga i jedan sprijeda, uz pomoć Li-ion baterija koje se mogu puniti običnim ili brzim punjačima te u vožnji uz pomoć benzinskog 2-litrenog motora snage 122 KS s rekuperativnim sustavom. Posebnost Outlandera PHEV je mehanička veza između konvencionalnog motora i prednjeg elektromotora, pa je moment benzinskog motora moguće prenijeti i izravno na prednje kotače.
Ovakav Outlander možete voziti samo na struju (E režim) do brzine od 120 kilometara na sat, a doseg mu je u tom slučaju 52 km, odnosno realno 40 km u gradskoj vožnji. U tom slučaju maksimalna snaga koju isporučuje na obje osovine iznosi 82 KS, odnosno 41 KS sprijeda i 41 straga. No Outlander PHEV može isporučiti i 82 KS na svaku osovinu (ukupno 164 KS), ali tad polovicu električne energije daju baterije a drugu polovicu generator pokretan benzinskim motorom. Postoji i treći, paralelni režim rada, kad se u pogon benzinski motor uključuje i izravno na kotače, a u tom slučaju Outlander raspolaže s maksimalne 202 KS.
Sve je potpuno automatizirano, a na vozaču je jedino da stišće paučicu gasa ili kočnicu. Usprkos masi uvećanoj za 300 kg zbog baterija, Outlander se dobro ponaša u vožnji zbog niskog težišta. Dobrom dojmu pridonosi i izravan upravljač, tako da nam se čini upravljivijim od dizelskog brata. Hibridni Outlander stiže i k nama, i to u svibnju, cijena je 350.000 kuna.
Ograničena najveća brzina
Ubrzanje s mjesta do 100 km/h traje 11 sekundi, a najveća brzina ograničena je na 170 km/h. Kombinirana prosječna potrošnja je, prema tvorničkim podacima, manja od dvije litre na 100 km.
Pokreću ga ukupno tri motora
Outlander PHEV ima po jedan elektromotor snage 82 KS na svakoj osovini te 2-litreni četverocilindrični benzinac sa 122 KS ugrađen sprijeda. Simultano, svi motori zajedno mogu isporučiti 202 KS.