Obavijesti

Tech

Komentari 9

Par uvjeta za uštedu: Tjedan dana s automobilom na struju

Par uvjeta za uštedu: Tjedan dana s automobilom na struju
6

Pred klasičnim autima je još nekoliko godina vladavine, no vrijeme električnih dolazi. Brzo. To pokazuje i i-MiEV. Ali, prvo treba zadovoljiti i određene uvjete

VIDEO

Iz testa u test polako se navikavamo na automobile s pogonom na struju. Do sada smo isprobali već desetak modela, neke koji nikad neće doći na naše tržište, ali i neke koji su tu već dugo. Najbolje smo se upoznali s električnim i-Mievom s kojim nam je ovo već četvrto druženje u zadnje tri godine. 

Najuspješniji električni auto u Europi, koji je produkt suradnje Japanaca i PSA Peugeot Citroën koncerna, više nije tako egzotična pojava na našim cestama. Tu i tamo u prometu se naiđe na neobični autić, a najveći su mu zamah dali prošlogodišnji i ovogodišnji poticaji od 70.000 kuna za električne automobile. Uz njih se ovakav gradski autić koji troši samo 8 kuna na 100 kilometara vrlo brzo isplati. No kako biste vozili električni automobil morate prvo ispuniti neke preduvjete. Morate imati dvorište ili privatno parkirno mjesto s utičnicom u blizini jer automobil je svakih dan, dva potrebno puniti. Za to u Zagrebu, ali i u ostatku Hrvatske, gotovo nema infrastrukture pa se vlasnici moraju snalaziti sami. Također, morate se pomiriti s činjenicom da je bilo kakvo dulje putovanje s ovakvim automobilom u Hrvatskoj nemoguće ili vrlo naporno. Svojedobno smo iz Zadra došli do Zagreba jednim drugim električnim automobilom i za taj put smo trebali čak 22 sata. Brzih punjača u Hrvatskoj nema ni za lijek, a na klasičnom to traje i traje. Stoga se i takav put može, kao u našem slučaju, pretvoriti u pravu odiseju. 

Dakle, ako ste prešli preko ove dvije prepreke, nekako sredili punjenje i zaboravili na dulja putovanja, i-Miev će vam brzo postati pravi prijatelj. Prvenstveno zbog gotovo nikakve potrošnje novca za gorivo, jeftinijih servisa, ali i doista poletnog i startnog pogona, tišine u unutrašnjosti te naposljetku činjenice da činite nešto dobro za kvalitetu zraka u vašoj blizini i okoliš u cijelosti. Uz to, i-Miev je i jako dobro opremljen, a najviše nas je oduševio sustav kojim je automobil dok je spojen na punjač moguće ohladiti ili zagrijati pritiskom na daljinski upravljač. Idealno za ove pasje vrućine, ali i za ciču zimu koja stiže za samo nekoliko mjeseci. Pred klasičnim autima je još nekoliko godina vladavine, no vrijeme električnih dolazi. Brzo.

Igor Kralj/Pixsell

TVORNIČKI PODACI

  • masa: 1085 kg
  • dimenzije: 348x148x161 cm
  • motor: električni
  • snaga:  49 kW/67 KS  
  • ubrzanje (0-100km/h):  15,9 s
  • najveća brzina: 130 km/h
  • potrošnja:  8 kn/100 km
  • cijena: 205.000 kn (testni model)   205.000 kn (bez doplata)

Mitsubishi i-Miev Intense u serijskoj opremi ima automatsku klimu, električni paket, alunaplatke 15”, audio sustav, daljinsko upravljanje funkcijama grijanja i hlađenja, Prednja LED kratka i duga svjetla...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 9
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama