Astra GTC izgleda vrlo atraktivno, no njenih 140 KS iz 1.4 turbomotora ugušeno je masom. Jednostavno, od njega vozač stalno mora tražiti dodatni angažman
Sportaš tek izgledom: Opelova Astra GTC 1.4 na mini testu
Astri GTC sportski izgled ne može se poreći. Njen je oblik agresivan i napuhan, no mora imati velike kotače kako ne bi izgledala preveliko. Ovakvi, široki i 18-inča veliki kotači dobro joj stoje, ali onda Astra već poprima dimenzije manjeg SUV-a.
To donosi i nešto veću masu, s kojom se 1.4-litreni turbobenzinac od 140 KS dosta muči. Jednostavno, od njega vozač stalno mora tražiti dodatni angažman želi li držati ritam prometa. Nasreću, ne troši puno, pa smo uz start/stop sustav prosječno vozili s manje od 9 l/100 km.
Ovjes, ali i sve komande (ponajprije mjenjač) imaju dosta dug hod, pa i to donekle umanjuje vanjštinom nagoviješten sportski dojam.
Drugi paket nudi mnogo komfora
Paket opreme Active nudi puno komfora - kožni upravljač, dvozonski klima-uređaj, tempomat, start/stop, maglenke, 18-inčne kotače... A mat crni krov i retrovizori stoje 1510 kuna.
Opel Astra GTC Enjoy 1.4 NET
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1412 kg
dimenzije: 447x184x149cm
obujam: 1362 ccm
snaga: 103 kW/140 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,7 s
najveća brzina: 201 km/h
potrošnja: 6,2 l /100 km
CIJENA: 169.130 kn (testni model) 158.000 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Golf, Seat Leon, Peugeot 308, Renault Mégane